וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ טיבי טס לספרד כדי לקדם ההצבעה להכרה בפלסטין

29.10.2014 / 2:54

שבועיים לאחר שנסע לבריטניה מטעמים זהים, ביקר חבר הכנסת במדריד והאיץ בחברי הפרלמנט המקומי להקדים את ההצבעה בנושא. בשל הביקור נעדר טיבי מפתיחת מושב החורף. "צעד אמיץ ומוסרי"

אחמד טיבי ומוחמד צרצור בבית הנשיא, ינואר 2013. טלי מאייר
"אעשה הכול כדי להפעיל מנוף לחץ על ממשלת הימין הקיצוני של נתניהו". ח"כ טיבי/טלי מאייר

חבר הכנסת אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) נפגש השבוע במדריד עם חברי פרלמנט ספרדים וביקש מהם להכיר במדינה פלסטינית בפרלמנט המקומי, בדומה להכרת הפרלמנט הבריטי בפלסטין לפני שבועיים. בשל הביקור בספרד נעדר טיבי מפתיחת מושב החורף של הכנסת ביום שני האחרון.

במהלך פגישותיו של טיבי עם חברי הפרלמנט הסוציאליסטים חבייר קוסו, אלברטו גרסון, ג'ואן נוויט ואחרים, האיץ חבר הכנסת הערבי ממארחיו להקדים את ההצבעה. "מתרחש תהליך דיפלומטי ומדיני חשוב באירופה, ואעשה הכול כדי לדחוף, לעזור ולשכנע בכל מקום בעולם כדי שיכירו במדינת פלסטין - דבר שיהווה מנוף ולחץ על ממשלת הימין הקיצוני של בנימין נתניהו", אמר טיבי לוואלה! חדשות עם שובו ארצה.

לדברי חבר הכנסת, פעילותו משקפת הלך רוח שקיים בקרב ישראלים רבים. "הזכרתי להם שמאות אנשי רוח ואינטלקטואלים מישראל פנו לבריטים ויפנו גם אליהם כדי לתמוך בהכרה, וכי זהו צעד אמיץ ומוסרי", הוסיף טיבי.

כזכור, לפני שבועיים ביקר טיבי בפרלמנט הבריטי, ופעל שם כדי לשכנע חברי פרלמנט בריטים להכיר בפלסטין. בשל כך, ביקשה יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד), לבטל את חברותו בכנסת.

עוד בוואלה! חדשות:
נשללה תעודת VIP מבכיר פלסטיני שהשווה בין נתניהו למנהיג דאעש
פלסטיני נפצע קשה בעימותים עם צה"ל באזור ג'נין
עקב פניית ירדן: מועצת הביטחון תדון מחר בבנייה במזרח ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully