וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים לאחר שנישא למורל: מחמוד חשוד בסחר בסמים

26.10.2014 / 22:00

שבועות ספורים לאחר "החתונה המעורבת" שהביאה לזעם בקרב פעילי הימין הקיצוני, מחמוד מנסור נעצר כאשר לפי החשד, נשא עליו 30 גרם קוקאין. מנסור נושא עונש מאסר על תנאי של 40 חודשים, שהפרקליטות תבקש לממש

צילום: יותם רונן, עריכה: קשת סידי

מחמוד מנסור בן ה-26, שיחד עם אשתו הטרייה, מורל, העלה את חמתם של פעילי הימין הקיצוני שהתנגדו לנישואיהם לפני כחודשיים, נעצר ביום שישי בגין חשד לסחר בסמים. בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול (שבת) את מעצרו בשלושה ימים, ובכוונת הפרקליטות להגיש כבר השבוע כתב אישום נגדו ולבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
קשר שתיקה: כך נרצחו ונעלמו 10 בנות משפחה ב-14 שנה
נתניהו מתכנן: בנייה מסיבית בהתנחלויות תמורת שקט פוליטי
המתנה המרגשת של בעל חנות האופניים לצעיר המוגבל

מחמוד ומורל ביום חתונתם ליד ביתם ביפו, אוגוסט 2014. יותם רונן
ריצה בעבר עונש מעצר ונושא מאסר של 40 חודשים על תנאי. מנסור ביום החתונה/יותם רונן

מהחקירה עולה כי במהלך פעילות מבצעית בתל אביב בשעות הערב, הורו שוטרים לאופנוע שעליו היו שני רוכבים, שאחד מהם היה מנסור, לעצור. בתגובה, מנסור האיץ את נסיעתו ובמהלכה השליך שקית שנתפסה על ידי השוטרים ובתוכה נמצאו 20 גרם קוקאין. לאחר מרדף קצר הוא נלכד, ועל גופו נמצאה שקית נוספת שבה, לטענת המשטרה, היו עשרה גרם קוקאין נוספים.

למנסור עבר פלילי עשיר בעבירות של סחר בסמים. הוא ריצה בעבר עונש מאסר ואף נושא עונש של מאסר על תנאי של 40 חודשים בגין עבירות סמים, אשר הפרקליטות תבקש לממש. זאת, בנוסף על העונש שהיא רוצה שייגזר עליו בגין העבירה שהוא נחשד בה כעת.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
מעצרים בהפגנה נגד חתונתם של מחמוד ומורל מול האולם בו הם מתחתנים בראשון לציון. אוגוסט 2014. דרור עינב
המעצרים במהלך החתונה של מחמוד ומורל, לפני כחודשיים/דרור עינב

במהלך החתונה של מנסור ומורל מלכה בת ה-23 שהתאסלמה, שנערכה לפני כחודש, שישה פעילי ימין קיצוני נעצרו כשניסו להתפרץ לחתונתם באולם האירועים "שמש אדומה" בראשון לציון. בימים שקדמו לאירוע, עלתה החתונה ה"מעורבת" לכותרות אחרי שארגון להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש) איים להחריבה. בעקבות הסערה הציבורית ואחרי פנייה של הזוג לבית המשפט, הוחלט להרחיק את ההפגנה מהאולם, ויותר ממאה שוטרים אבטחו את האירוע. המשטרה ביצעה מעצרים נוספים לאחר שמפגיני הימין החלו להשליך חזיזים וקוביות קרח .

מול האולם התייצבו גם עשרות בני אדם עם פרחים, בלונים ושלטי תמיכה במטרה לחזק את בני הזוג. "אנחנו רואים את החובה לא להפקיר את המרחב הציבורי לפשיזם, לגזענות וגם לשוביניזם - שמתיימר להחליט עבור נשים מה הבחירה הנכונה עבורן, כולל בחירת בן הזוג", אמרה יפעת, אחת ממשתתפות מפגן התמיכה במלכה ובמנסור.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully