וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 40 נפגע קשה בשריפה בתל אביב, בנו נפגע קל

26.10.2014 / 0:53

הגבר נכווה קשות בדרכי הנשימה שלו בעקבות שריפה שפרצה בקומה השלישית ברחוב דיזנגוף בעיר. בנו בן ה-12 נפגע משאיפת עשן כמו גם גבר נוסף ששהה במקום. טרם התבררו הסיבות לשריפה

צוותי מדא באזור השריפה ברחוב דיזנגוף בתל אביב. יוסי בר, מד"א
אמבולנס בסמוך לזירת השריפה, הערב/מד"א, יוסי בר

שלושה בני אדם נפגעו בשריפה שפרצה אמש (שבת) בדירה בקומה השלישית ברחוב דיזנגוף תל אביב, בהם גבר כבן 40 במצב קשה, ילד בן 12, ככל הנראה בנו, נפגע באורח קל וגבר נוסף נפגע גם הוא באורח קל. השלושה פונו לבית החולים איכילוב לקבלת טיפול רפואי. טרם התבררו נסיבות השריפה.

שי פנחס, פרמדיק מד"א שהגיע למקום השריפה, סיפר: "כשהגענו למקום, צוותי הכיסוי חילצו מהדירה שלושה נפגעים ששאפו עשן. מהם, גבר כבן 40 עם כוויות קשות בדרכי הנשימה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה". הוא הוסיף, כי "ילד וגבר נוסף שחולצו לאחר שגם הם שאפו עשן, טופלו על ידינו ופונו במצב קל".

עוד בוואלה! חדשות:
יעלון: המערב נגוע ב"בורות" ביחסו לערבים
ישראל גברה על ארה"ב ותספק להודו טילים בכחצי מיליארד דולר
אשת המפקד שנהרג לצוערים: "חבל שלא זכיתם להיות חניכיו"


לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 23:53)

הבית שנשרף ברחוב דיזינגוף, אוקטובר 2014. ניב אהרונסון
הדירה בה אירעה השריפה/ניב אהרונסון

לפני כשבועיים, 3,000 דונם של חורש טבעי נשרפו בנחל דליות ובשמורת הטבע גמלא שבדרום רמת הגולן. ככל הנראה, מכת ברק שפגעה באזור גרמה להתפרצותן של שריפות בשלושה מוקדים מרכזיים. על שתי השריפות הראשונות השתלטו הכבאים במהרה, אולם השריפה השלישית התפשטה לכיוון השמורה והביאה לסגירתה ולסגירת הנחלים הסמוכים אליה בשל האש והעשן הכבד שסיכן את המטיילים. במקום פעלו שישה מטוסי כיבוי, ארבעה צוותים של מכבי אש, כשגם אנשי רשות הטבע והגנים, בוקרים, חיילים ושוטרים נמצאו בשטח. רק בשעות הבוקר המאוחרות, ובתום שעות רבות של ניסיונות כיבוי, השיגו הכוחות שליטה על הלהבות.

  • עוד באותו נושא:
  • שריפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully