וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה נערכים למלחמת חיסולים לקראת שחרור שירזי

5.10.2014 / 13:37

שי שירזי, בנו של ראש ארגון הפשע ריקו שירזי, ריצה חמש שנות מאסר בגין סיוע להריגה וישתחרר עוד שבועיים. במשטרה חוששים שינסה לבוא חשבון עם "חיילים" שנטשו אותו - ונערכים להיאבק בהם

אישום: שי שירזי הרג וניסה להסתיר ראיות. נועם אשל
במשטרה יודעים על גורמים עבריינים שינסו לסגור עמו חשבון. שי שירזי/נועם אשל

העבריין שי שירזי, בנו של ריקו שירזי המוגדר כראש ארגון פשע, צפוי להשתחרר בעוד כשבועיים מהכלא לאחר שריצה עונש של חמש שנות מאסר בגין סיוע בהריגה. במשטרה נערכים ליציאתו לחופשי של נסיך עולם הפשע הישראלי והחליטו לנקוט בשורה של צעדים נגד "החיילים" בארגונו. "שירזי צבר לעצמו כוח רב בעולם הפשע בשנים האחרונות, במיוחד באזור נתניה, והוא מוגדר כיורש של אביו באימפריית הפשע המשפחתית. אנחנו דואגים שיהיה 'חיכוך' עם חיילי הארגון כדי לגרום להם לעזוב את האזור", אמר קצין בכיר במשטרת נתניה.

בשבועות האחרונים קיימו במשטרת נתניה ישיבת הערכת מצב לקראת יציאתו מהכלא בשיתוף היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) ויחידות מיוחדות נוספות של המשטרה. במשטרה מניחים כי שירזי ינסה לבוא בחשבון עם כמה מה"חיילים" שנטשו אותו במהלך שהייתו בכלא. כמו כן, במשטרה יודעים על כמה סכסוכים פתוחים בין ארגונו של שירזי לאחרים ועל שורה של אויבים שצפויים לנסות לפגוע בשירזי ברגע שייצא לחופשי.

עוד בוואלה! חדשות:
אישום: פרץ לבתים ואיים על דיירים במזרק נגוע באיידס
תאונת ה"פגע וברח" באשדוד: הנהג הסגיר עצמו למשטרה
נעצר מחדש רוצח אשתו ובתו בחשד שתקף את בת זוגו

כתב אישום נגד ריקו שירזי בפרשת החשבוניות. טל אנגלנדר
"אנחנו דואגים שיהיה חיכוך עם כל אחד מהם כמה וכמה פעמים ביום". ריקו שירזי/טל אנגלנדר

שירזי, שהורשע בעסקת טיעון בעבירה של סיוע בהריגתו של ארתור מושייב, שנדקר למוות בנתניה ב-2009, אינו מתגורר בעיר אלא במושב סמוך. אביו, ריקו, מתגורר בשנים האחרונות בפנטהאוז יוקרתי במרינה שבהרצליה. למרות המרחק מהעיר בה פעלו, מצביעים במשטרה על חיילים בכירים בארגון המתגוררים בנתניה ומרכז הפעילות שלהם בעיר, ועל כן עולות החששות במסדרונות המשטרה. זו הסיבה שמפקד תחנת משטרת נתניה, ניצב משנה דורון תורג'מן, החליט בחודשים האחרונים להפעיל לחץ מסיבי על חיילי הארגון של שירזי וכן על אלו של ארגונים יריבים.

בין היתר, נוקטים במשטרה טקטיקה מוכרת: למרר את חייהם של החיילים בארגון, עד אשר יעזבו את האזור. "אנחנו דואגים שיהיה חיכוך עם כל אחד מהם כמה וכמה פעמים ביום. כשהם יוצאים מהבית ונכנסים למכוניתם, מספיק שהם לא אותתו בפנייה בכביש וכבר יעצור אותם שוטר ויכתוב להם דוח. מגיעים אליהם בשתיים בלילה, ב-11 בבוקר ובכל שעות היום", אמר קצין בכיר במשטרת נתניה.

לדבריו, "יש מקרים שאנחנו יושבים עליהם ובודקים כל דבר ודבר. אם באחד מהעסקים שלהם, למשל, יש בעיית רישוי – נוציא להם צו סגירה יחד עם העירייה. רק בשבוע שעבר אחד החיילים קיבל קנס של 5,000 שקלים על כך שעישן בעסק. גם אם אתה חייל בכיר בארגון של שירזי, לא בא לך לשלם סכום כזה על עישון סיגריה".

פרקליטו של שי שירזי, עו"ד ג'קי סגרון, אמר כי "הוא עמד לסיים את מלוא חובו לחברה. אין לו שום כוונות מלחמה. כל הניסיון של המשטרה להציג כאילו מרשי מתכנן תכניות אפוקליפטיות הן הבל הבלים. בכוונת שי לפעול בתחום העסקי החוקי ולא בתחום הפלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully