וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן: קוף אלים הטיל אימה – ונלכד בידי מאות כבאים

מאות יצאו לרחובות העיר היוגה וחיפשו אחר בעל החיים הרגזן שתקף ונשך עוברי אורח תמימים. הוא אותר לבסוף במבנה נטוש. לאחר ששום מוסד לא הסכים לשמש לו בית, הוא הורדם

עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

את הקוף הזה (כמעט) אי אפשר להפסיק: 280 כבאים ואנשי ביטחון נדרשו כדי ללכוד קוף אחד סורר שהטיל אימה על תושבי העיר היוגה שבדרום יפן. הקוף, זכר מסוג מקוק, נלכד ביום שני, שבוע וחצי אחרי שהחל לתקוף עוברי אורח ולנשוך אותם, במסכת אלימה שכללה בסך הכל 18 תקריות מטרידות.

280 כבאים לכדו קוף שהטיל אימה על עיר ביפן. צילום מסך
"היווה בעיה רצינית". הקוף האלים בפעולה/צילום מסך

"תושבים מקומיים רבים ננשכו על ידי הקוף או נפגעו ממנו", סיפר גורם רשמי בהיוגה לסוכנות הידיעות הצרפתית. "הוא היווה בעיה רצינית עבור העיר שלנו". תושבי העיר החליטו להגיב והתארגנו יחדיו במטרה ללכוד את בעל החיים האלים ולשים סוף למעשיו. ביום ראשון הם פתחו במצוד אחרי החיה הסוררת, בהשתתפות כ-500 אנשי משטרה, כבאים ומתנדבים. יום שלם של חיפושים העלה חרס. רק למחרת הגיע ההישג המיוחל. בתום שעות ארוכות של שוטטות ברחובות, אותר הקוף ונלכד בבית נטוש בעיר.

למרבה הצער, שום גוף כמו אוניברסיטה או גן חיות לא הסכים לקלוט את בעל החיים התוקפני, והוא הורדם לבסוף. הגורם המקומי ציין כי הרשויות בהיוגה ממשיכות לסרוק את הרחובות כדי למנוע את נוכחותם של הקופים – הנפוצים יותר באזורים מיוערים – בעיר היפנית.

לקריאה נוספת:
תיעוד: נחש ענק מוחץ קופה באמזונס - ובולע אותה
כמו שחיין מקצועי: צפו בקוף שהפתיע את הרוחצים
צפו: קוף גונב חולצה ממבקר ולובש אותה

(עדכון ראשון: 21:57)

  • עוד באותו נושא:
  • קופים
  • יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully