וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות יקרה: זיכו לקוח ב-92 קוודריליון דולרים

תושב פנסילבניה הופתע לגלות יתרה של 92,233,720,368,547,800 דולר בחשבון, אך לצערו בתוך שתי דקות כבר הבחינו בחברה בטעות ואיפסו את חשבונו. "הייתי משלם את החוב הלאומי"

במשך שתי דקות שלמות, תושב פנסילבניה היה האדם העשיר בעולם – בהרבה: חברת התשלומים המקוונת PayPal הפכה את האיש, כריס ריינולדס בן ה-56, למולטי-קוודריליונר כאשר זיכתה בטעות את חשבונו בסכום הבלתי נתפס של 92 קוודריליון (מיליוני מיליארדים) דולרים. עם זאת, הטעות התגלתה במהרה, וחשבונו של ריינולדס אופס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריינולדס הספיק לעשות צילום מסך של היתרה הענקית/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריינולדס, מנהל יחסי ציבור במקצועו, קיבל את החשבונית החודשית שלו, והבחין להפתעתו ביתרה של 92,233,720,368,547,800$. "הייתי ספקן", אמר ריינולדס, "והספקנות שלי אוששה בתוך שתי דקות": עד שהספיק להתחבר לחשבון המקוון, הוא כבר הספיק להתרוקן. על אף שהבין מיד שמדובר בטעות, החליט ריינולדס להשתעשע מעט, והעלה צילום מסך של החשבון לפייסבוק.

"מובן שמדובר היה בטעות, ואנחנו מעריכים את זה שמר ריינולדס הבין שזה היה המקרה", נמסר בהצהרה מטעם PayPal. עוד הודיעה החברה שכפיצוי על הטעות, הם יהיו מוכנים להעניק תרומה לארגון הצדקה שיבחר. לא נמסר באיזה סכום מדובר, אולם מיותר לציין שהוא היה קטן בהרבה מהסכום שהופיע בחשבונו של ריינולדס.

בכל זאת, לחלום תמיד אפשר, וריינולדס כבר הספיק לחשוב מה היה עושה עם הכסף. "הייתי משלם קודם כל את החוב הלאומי", הוא אמר, "ואז הייתי קונה את קבוצת הבייסבול 'הפילדלפיה פיליז', אם הייתי יכול לקבל עבורם מחיר טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • paypal

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully