וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הצעירה התנקמה בבית הספר בעירום מלא

הסיפור שמסעיר את ארה"ב: בוגרת תיכון קתולי פתחה אתר למבוגרים וספגה ביקורת קשה מהמורים והתלמידים. בתגובה היא הצטלמה בעירום בבית הספר. לא מתאים לילדים מתחת לגיל 18

בשנים האחרונות הולך ונהיה נפוץ באינטרנט ז'אנר של סרטי סקס הנקרא "פורנו נקמה" - שכולל הפצת תמונות ו/או סרטונים מיניים מפורשים (אמיתיים או מעובדים) של אדם באינטרנט ללא רשותו. פורנו נקמה בדרך כלל מתפרסם על ידי מאהב לשעבר או חבר לשעבר, במטרה לנקום אחרי שמערכת היחסים נגמרה". אבל את הכותרות בארצות הברית תופס כרגע סרט חדש של פורנו נקמה – הפעם בבית הספר.

בזמן ששאר חבריה לכיתה בבית הספר הקתולי בלינקולן, נברסקה, עסוקים בניסיונות להתקבל לקולג', החליטה ואלרי דאדס להישאר בשכונה ולפתוח עסקה משלה – אתר למבוגרים בלבד תחת שם הבמה שלה "ואל מידווסט". כשהחדשות על העסק החדש שלה התפשטו, הדרמה החלה והמורים והתלמידים בבית הספר מיהרו להעביר עליה ביקורת נבזית בתקשורת המקומית. "כל התלמידים בתיכון אמרו עלי דברים ממש מרושעים, אז החלטתי ללכת לשם ולהראות להם שאני פה כדי להישאר", היא סיפרה לרשת ABC. דאדס בת ה-19 החליטה להצטלם בעירום דווקא בבית ספרה לשעבר בזמן שזה היה סגור. היא הצטלמה בכל מקום אפשרי, בין היתר כשהיא מחדירה לגופה עצמים שונים, ביניהם אפילו צלב. בתמורה היא קיבלה קנס על הסגת גבול ועל התערטלות בציבור.

בתגובה, היא מיהרה שוב לחצר בית הספר והפעם באור יום מלא והצטלמה כשהיא ערומה – כמעט לגמרי –עם תחתונים ומדבקות על הפטמות. על פי המשטרה המקומית, על האקט הזה היא לא תקבל קנס, כיוון שלא הייתה ערומה לגמרי.

באתר של העירייה המקומית, נכתב "העירייה שמה לה למטרה לאסור ניצול של עירום למטרות פרסום, מכירה או קידום כל סוג של אינטרסים כלכליים". דאדס מבטיחה כי "מלחמתה" לא תפסיק כאן והיא מתכוונת להצטלם בתחתונים ומדבקות לפטמות גם בשערי בית המשפט המקומי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully