וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: גרר אישה שיכורה מפאב לחצר, הכה ואנס אותה

גלעד גרוסמן

25.3.2013 / 9:58

האיש, בן 30 תושב העיר, ישב עם המתלוננת באותו הפאב. הוא מואשם כי כאשר השניים היו בגילופין והמתלוננת סירבה להצעתו לעלות על מונית, גרר אותה לחצר, בעט בה הכה ואנס אותה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד תושב העיר בן 30 הנאשם באונס של אישה בת 48 ברחוב אבן גבירול לפני שבוע. האישה נמצאה אז מוטלת ברחוב ופונתה לבית החולים וולפסון בחולון. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רוני מודריק מפרקליטות תל אביב, המתלוננת שהתה ביום שני שעבר בפאב "המזג" ברחוב אבן גבירול ושתתה לשוכרה. בסביבות השעה 1:00 בלילה הגיע למקום הנאשם, ושתה מספר משקאות. כעבור שעתיים, ונוכח מצבה של האישה השתויה, פנה הברמן שעבד במקום אל הנאשם, וביקש ממנו שיצא עמה החוצה ויזמין עבורה מונית.

כאשר המתלוננת סירבה לנסוע במונית, משך אותה הנאשם בחוזקה, היכה אותה, בעט בראשה וגרר אותה לחצר מאחורי בניין ברחוב. שם הוא המשיך להכותה ולבעוט בה ולאחר מכן אנס אותה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי נגרמו לה דימומים וחבלות קשות. עוד נכתב כי הנאשם הודה במיוחס לו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האונס בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

"דומה, כי אין צורך להכביר מילים במקרה שלפנינו. מעשיו הברוטליים של המשיב מעידים עליו כי הוא מסכן את ביטחון המתלוננת ואת ביטחון הציבור שלו", נכתב בבקשת המעצר. "מסוכנותו מתעצמת שבעתיים לנוכח העובדה כי הוא נטפל למתלוננת שעה שהוא עצמו היה שיכור ותוך שהוא מודע למסוכנות הטמונה בו שעה שהוא שרוי בגילופין".

פרקליטו של הנאשם אורי קינן אמר כי "רק היום הוגש כתב האישום אני אוכל להגיב לגבי רק לאחר שאלמד את חומרי החקירה".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully