וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב של קמפיין הבחירות בארה"ב: נתניהו

טל שלו

20.9.2012 / 11:31

ראש הממשלה מככב בארה"ב בקמפיין חדש הכולל סרטונים ובהם מתקפות של נתניהו על הקהילה הבינלאומית, ובראשה ארה"ב, בנושא אזלת היד בנושא האירני

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל

(בסרטון: נתניהו תוקף את אובמה)

בימים האחרונים נרגעה במעט מתקפת ה?קווים האדומים? של ראש הממשלה בנימין נתניהו, והפוגה נרשמה בהתבטאויותיו בנוגע לדאגתה של ישראל מגרעין אירני. עם זאת, הביקורת הציבורית האמריקאית על התכתשותו הפומבית עם הנשיא ברק אובמה, שפורשה על ידי בכירים בממשל ופרשנים כניסיון פוליטי להתערבות במערכת הבחירות, צפויה לקבל רוח גבית חדשה, עם קמפיין חדש התומך במועמד הרפובליקני מיט רומני, שיושק בימים הקרובים בפלורידה, בו מככב לא אחר מאשר בנימין נתניהו. לא מדובר בתשדירים רשמיים. לפי שעה, בסיומם של התשדירים שהופצו לא מופיע כיתוב שמצהיר כי הם אושרו על ידי רומני עצמו, סימן היכר שאמור ללוות כל תשדיר בחירות רשמי.

בחירות בארה"ב 2012: סיקור מלא בוואלה! חדשות

ארגון בשם ?ביטחון לאמריקה עכשיו? השיק היום קמפיין בהיקף של כמיליון דולר, הכולל סרטונים ובהם מתקפות של נתניהו על הקהילה הבינלאומית, ובראשה ארה?ב, בנושא אוזלת היד בנושא האירני. הקמפיין יתמקד בערים המרכזיות בפלורידה, שנחשבת לאחת המדינות ?המתנדנדות? בקמפיין האמריקאי לנשיאות ומהווה בית לאחת הקהילות היהודיות הגדולות במדינה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ביקורת בארה"ב: נתניהו מתערב בבחירות כדי להדיח את אובמה

"בכל יום שעובר אירן מתקרבת יותר ויותר לפצצת גרעין?, אומר נתניהו באחד מהסרטונים בקמפיין, שמתעד את מסיבת העיתונאים בשבוע שעבר בה תקף בחריפות את שרת החוץ הילרינקלינטון על סירובה לדרישתו להציב קווים אדומים למשטר האירני, "העולם אומר לישראל לחכות כי יש עוד זמן, ואני שואל לחכות למה? למתי??, אומר נתניהו בסרטון, שהופק על ידי ארגון secure america now, שמצהיר על עצמו כעצמאי אך מזוהה עם אג'נדה נאו-קונסרביטיבית ומנסה לגייס את שאלת העוצמה האמריקאית בנושא האירני לישורת האחרונה בקמפיין של רומני. ?העולם צריך עוצמה אמריקאית?, היא שורת המחץ המופיעה בסיום הסרטון.

נתניהו ספג מתקפה קשה של פרשנים רבים בארה?ב בימים האחרונים, בטענה שהעלאת הנושא האירני קשורה למניעים פוליטיים והתערבות בבחירות לטובת המועמד הרפובליקני לנשיאות, מיט רומני, עימו נתניהו מחזיק בקשרי ידידות ארוכי שנים והשניים חולקים פטרון כלכלי משותף - המיליארדר היהודי האמריקאי שלדון אדלסון. עם זאת, בסבב הראיונות שהעניק נתניהו לתקשורת האמריקאית ערב ראש השנה דחה את הטענות ואמר כי ?הדבר שמנחה אותי אינו לוח הזמנים הפוליטי בארה"ב, אלא לוח הזמנים של העשרת אורניום?.

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully