וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותרו לפרסום פרטיו של החשוד באונס בגן העיר

23.5.2012 / 13:03

בית משפט השלום בתל אביב התיר לפרסם את שמו של אחמד בני ג'אבר, תושב הכפר עקרבה, וכן את תמונתו ופרטיו האישיים. הוגשה נגדו הצהרת תובע, ומעצרו הוארך בשלושה ימים נוספים

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

אחמד בני ג'אבר, פלסטיני בן 21, תושב הכפר עקרבה שבאזור שכם, הוא החשוד באונס ובתקיפת בני הזוג בחניון גן העיר בתל אביב לפני כשבועיים – כך הותר היום (רביעי) לפרסום. בית משפט השלום בתל אביב האריך היום בשלושה ימים את מעצרו של ג'אבר וכן התיר לפרסם את שמו, תמונתו ופרטיו האישיים של החשוד, לאחר שקורבנות התקיפה כבר זיהו אותו וכעת יש אינטרס ציבורי לפרסם את תמונתו, למקרה שישנם קורבנות נוספים. השופט בני שגיא קבע בהחלטתו כי "עיון בתיק החקירה מלמד על קיומן של ראיות בעוצמה גבוהה, כאשר לאחר הדיון הקודם התקבלו תוצאות מעבדת DNA הקושרות את החשוד לביצוע עבירת מין".

המשטרה הגישה הבוקר לביתה משפט הצהרת תובע נגד בני ג'אבר. כאמור, הוא חשוד באונס ובתקיפת זוג נערים, בני 17 ו-18, אשר חזרו מבילוי לילי בעיר הותקפו בחניון מתחם גן העיר - סמוך לבניין העירייה. לפי החשד, הוא עקב אחריהם, אילץ אותם לקיים יחסי מין ואנס את הצעירה. מספר ימים לאחר האירוע נעצר החשוד במעשה.

אחמד בני ג'אבר, החשוד באונס בגן העיר, בדיון הצהרת תובע בבית המשפט השלום בתל אביב, 23 במאי 2012. דרור עינב
החשוד מובל לבית המשפט, הבוקר/דרור עינב

פרקליטו של ג'אבר, עורך הדין רן אלון מהסנגוריה הציבורית, אמר לאחר הדיון בעניינו כי "ביום שישי יוגש כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים ואז תקום לנו הזכות לקבל את חומר החקירה ונוכל להגיב לחשדות. מרשי מוסיף להכחיש כי ביצע עבירת מין, אך מודה כי שדד את המכשירים הסלולאריים של שני הנערים". הוא התייחס לראיית ה-DNA שהמשטרה הציגה, ואמר כי "אחרי שנלמד את חומר הראיות נוכל להתייחס גם לכך. ברור שיימצא DNA בזירת האירוע, שכן הוא מודה שהיה במקום". אשר למסדר הזיהוי שנערך, אמר כי "אינו רלוונטי" מהסיבה שמרשו אינו מכחיש את נוכחותו במקום.

לפני שבוע מסרה המשטרה כי נמצאה התאמה מלאה בין דגימת DNA מגופו של הפלסטיני שנעצר בחשד לאונס, לבין דגימות שאותרו בזירת האירוע. ממצאי הבדיקה מחזקים מאוד את החשד כי החשוד הוא שתקף את הצעירה ואת בן זוגה. ג'אבר נלכד סמוך לרחוב אבן גבירול בתל אביב, לא הרחק מזירת התקיפה, שקרתה בשירותי הנשים בחניון. הוא הכחיש את המיוחס לו, וטען כי רק שדד את שני הצעירים, ולא תקף אותם מינית.

אחמד בני ג'אבר, החשוד באונס בגן העיר, בדיון הצהרת תובע בבית המשפט השלום בתל אביב, 23 במאי 2012. דרור עינב, דרור עינב
החשוד בבית המשפט, היום/דרור עינב, דרור עינב

במשטרה טוענים כי החשוד פגש את שני המתלוננים באקראי, עקב אחריהם לתוך החניון, ובאיומי סכין הוביל אותם לשירותים. שם, אילץ אותם לקיים יחסי מין ולאחר מכן אנס את הבחורה וביצע בה מעשים מגונים. לאחר מכן ניסה לאנוס גם את הנער. הוא גנב את מכשירי הטלפון הניידים של השניים ונמלט באופניים.

עוד על אונס בני הזוג בחניון גן העיר:
האונס בגן העיר: ד-נ-א החשוד תואם לדגימה מזירת האירוע
מעסיק החשוד באונס: ”פיטרתי אותו שעות לפני האירוע”
החשוד בתקיפה: ”רק שדדתי, לא אנסתי”

לפניות לכתבת: mor. shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully