וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוף, אבל לפניך - צפו בשיאן ריצה על ארבע רגליים

18.4.2012 / 2:29

עוד בילדותו לעגו לו, אבל לשיאן היפני הנוהג לרוץ על ארבע זה לא הפריע. במשך עשור הוא התאמן על הסגנון הייחודי וכעת הוא מוכן לחשוף לעולם את יכולותיו. צפו ב"איש הקוף"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ')

הכירו את קניצ'י איטו, יפני בן 29, שיאן ואלוף ריצה בסגנון יוצא דופן – סגנון קופיפי. הסגנון הייחודי, עליו הוא מתאמן כבר כמעט עשור, הוא בעצם חיקוי של קופי "פרש אדום" שמוצאם באפריקה. "אני דומה קצת לקוף, בפנים ובגוף", מספר איטו ומתוודה כי במהלך ילדותו הרבו ללעוג לו על הופעתו החיצונית. "זה לא ממש הפריע לי, כי אני באמת אוהב קופים", מסביר "איש הקוף" האתלטי. "שאפתי לאמץ את אחת התכונות של הקופים, כשראיתי פעם קוף שרץ מהר - ידעתי שמצאתי".

מאז שגילה איטו את אהבתו לקופים ולסגנון ריצתם, החל להתאמן על בסיס יומי בלרוץ, בללכת ובכלל לבצע מטלות בבית כמו קוף. האימון השתלם ולבסוף הצליח איטו לשבור שיא ולסיים ריצת מאה מטרים בפחות מ-20 שניות. את הריצה הוא התחיל וסיים על ארבע – באופן מילולי.

האימונים היו מפרכים ואף נתקלו בהתנגדות מצד הרשויות. איטו מספר כי תחילה עצרה אותו המשטרה ברחובות העיר, כנראה בשל שוטטות על ארבע, אז החליט לברוח להרים, למעין "מחנה אימונים לריצה על ארבע". אלא שהסיכונים רדפו את איטו גם ביערות. "ביום הראשון, צייד חשב בטעות שאני חזיר בר וניסה לירות בי", סיפר.

לקריאה נוספת:
ב' זה בבון: מחקר חדש קובע – קופים יודעים לקרוא
הפעם, לא יצרנו מפלצת: צפו בקופים שהונדסו גנטית
לא אחרי בן אדם: יופסק ייבוא הקופים לישראל?

  • עוד באותו נושא:
  • קוף
  • ריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully