וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההונים באים

יורם קניוק

19.11.2011 / 15:38

בעוד הצעות החוק השנויות במחלוקת אשר נוסחו בשבועות האחרונים מעוררות הדים, מזהיר קניוק מפני פגיעה אנושה בדמוקרטיה, "אם הימין הליברלי לא יתעורר - תימחק מדינת ישראל שאנו מכירים"

ההונים מנצחים כי למנהיגם יש כוח; חברי סיעתו עושים מה שהוא רוצה, עבדים ושפחות הם, אף כי חלקם דוקטורטים במתימטיקה וגאונים בשח הולכים הם בתלם ועושים את רצון אדונם וכמו בשיר הידוע, המפקד נתן פקודה לסגת החיילים הולכים קיבינימט.

מי פילל שבנו של מנחם בגין ושלי יחימוביץ ישבו יחד תחת קורת גג אחת מתחבאים מהסכנה. שר החינוך הראשון של ישראל אמר שהוא הולך בעיניים עצומות אחרי בן גוריון אבל מידי פעם הוא פוקח אותן לראות אם גם בן גוריון עוצם עיניים. נתניהו שרוצה לייבא רופאים הודים ולהעביר את בנות ישראל לאנטרקטיקה כדי שלא תפרענה לחיילי ישראל הקדושים, יצר מצב שלראשונה מאז מלחמת העצמאות שמאל וימין נהיו חבר עבדים גם יחד. ההוני ולגיונות הימין הקיצוני המשיחי יחד אתו שבו את נתניהו שלא פקח עיניים בזמן, ומאיימים על שלטונו יותר מצד לכולנו.

ההוני החל בסכירת פיות אוהביו, סימם אותם בכוחו העצום, שר להם את התקווה בלי אף תו נכון כדי שיתפקעו הנבלים שהם אנחנו והוא עשה יד אחת עם הדתיים שנגדם בבתי המשפט כדי להגדיל את כוחו, ואלה שבחרו בו על מנת שישפר את מצבם מול הרבנים נבגדו על ידו יחד עם הרבנים ששרים את שמו בכוסף כי הוא הבוגד בהם אבל גם האבא הגדול שהם רצו.

בניגוד לארצות הברית, לנו אין חוקה ומה שיקבעו ההונים הימניים הקיצוניים והמשיחים יישאר. לראשונה מאז מלחמת העצמאות נכנסו תלמידו של ז'בוטינסקי ובנו של בגין לחדר אטום יחד עם זהבה גלאון. כמו הטנקים הפרימיטיביים, ה-T-34 של הרוסים שהפתיעו וניצחו את הטכנולוגיה הגרמנית במלחמת העולם, גם ההונים שלנו יודעים איך מחסלים בגסות לא רק את מה שהווה אלא גם את מה שעשינו כאן במאה שנים.

המלחמה שלהם היא נגד העבר שלנו, נגד התרבות שלנו, נגד ההיסטוריה שלנו, נגד אלפי הלוחמים שנהרגו על הגנת הארץ, נגד הציונות בת מאה השנים שגם אם שגתה, הקימה מדינה, מצאה בית לניצולי השואה שאף מדינה לא רצתה בהם, בנתה צבא, ניצחה במלחמות, הקימה לניצולי השואה צריפים ובתים ובראה חקלאות ותעשייה. ההונים הורגים עכשיו את מה שהיה כי מה שהיה בלעדי ההוני הגדול צריך למעוך. הם מנצחים את הציונות הכאובה שלנו כי יש בה תקווה, והונים אינם רוצים אנשים מקווים הם רוצים שהמנהיג יחליט וידעו מה לקוות. הם אומרים ובצדק: הבאנו לכם מדע, תיאטרון נהדר, טכנולוגיה, אהבת עבודה, רפואה, הייטק ומאות אלפי שעות לימוד, אבל משהו דמוי חופש עם ערבים בארץ היהודים וללא וויכוחים עמוקים על העתיד הוא מסוכן. חופש הוא מה שמנהיג רב כוח יודע שהוא חופש.

הונים אינם יכולים להיות לא הונים. הם מבצעים מהפכה נגד המשפט, נגד הציונות נגד הדרך הזהירה בה הלכנו אנחנו. ימין ושמאל רצו מולדת לבנות ובית משפט עליון שיהיה לפיד חירות ולא יהיה משפח. עם יציקת התשתית של שר המשפטים עם ליברמן לא יהיה לנו עוד היהלום השיפוטי הזה שבכתר. ההונים יעשו מה שנביאו של ליברמן עושה עכשיו ברוסיה, כמה שנות דמוקרטיה לא נחוצות לו עוד, וסטלין חוזר ממרתפי האינקוויזיציה הסובייטית כך שלהוני שלנו יש ממי ללמוד.

בעוד חודשים מספר המילים שאני כותב כאן יעלו לי במאסר. לא נוכל למתוח ביקורת. ערוץ 10 ייסגר. דרוקר האמיץ שבעיתונאים יועף, ולא רק קרן נויבך אלא כולנו לא נעבור מסך. לנסיכי הימין נותרו רק חודשים מעטים לחזור ולהיות תלמידיו של ז'בוטינסקי הליברל הימני, אך המאמין בחוק ובדמוקרטיה יען כי הם כן יכולים לשנות; יש לכם מעמד בימין, אם לא יעירו את נתניהו מחלום שבירת כל הכלים, נמחק כמדינת ישראל שהייתה ורצינו שתהיה ושאנחנו מכירים כזרים בהווה המסוכן ביותר בו חיינו אי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully