וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: המטפל שרצח קשישה בכפר סבא גם בעל אותה

11.10.2011 / 13:21

אנל אמור, החשוד כי רצח קשישה בה טיפל בבית אבות בכפר סבא, חשוד גם בבעילתה תוך התעללות. בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו בשישה ימים. לדיון הוא הגיע על אלונקה מבית החולים

החשוד ברצח הקשישה חשוד גם שהתעלל בה מינית: בית משפט השלום בכפר סבא האריך היום (שלישי) בשישה ימים את מעצרו של רנל אמור, עובד זר מהפיליפינים החשוד ברצח שולה גולדברד, בשנות ה-80 לחייה, לפני כשלושה שבועות בעיר. היום נחשף כי המשטרה מייחסת לו, בנוסף לרצח, סעיף של בעילה תוך התעללות. החשוד הובא לבית המשפט על אלונקה ובהכרה מעורפלת, לאחר שנפצע בעת שקפץ מגג בית האבות לאחר המקרה.

עוד בנושא
חשד לרצח: גופת קשישה נמצאה בבית, המטפל קפץ מהגג

חשד: רצח קשישה בה טיפל וקפץ מהגג. דרור עינב
בעל אותה בטרם רצח אותה? בית האבות בה נרצחה גולדברג/דרור עינב

נציג המשטרה ציין בדיון כי מתוצאות נתיחת הגופה עולה כי הקשישה אכן נרצחה, ולא מתה מוות טבעי. חשדם של החוקרים התעורר לאחר שאמור נמלט מהמקום וקפץ מגג בית האבות "מגדלי הים התיכון" בכפר סבא. בעקבות מציאת הגופה הקימו במהירות שוטרי תחנת כפר סבא מחסומים ברחובות הסמוכים לבית האבות. במשטרה חושדים שלאחר שהבחין בשוטרים, שעברו בין החדרים בית האבות, עלה אל הגג וקפץ. במשטרה טוענים שאמור לא ניסה לשים קץ לחייו, כי אם עשה את המעשה בניסיון לברוח. במשטרה אף חושדים כי הוא תכנן לברוח מהארץ.

רופא יחליט אם הוא כשיר לעמוד לדין

במהלך הדיון נראה החשוד מעורפל, לאחר ששב להכרתו במוצאי יום הכיפורים. חקירת המשטרה החלה אמנם לפני שלושה שבועות, אך החוקרים החלו לתשאל את החשוד רק לפני ארבעה ימים, אז שב להכרתו. לטענת המשטרה, בידיהם עדויות של חמישה עדים, שיכולים לקשור את החשוד לרצח הקשישה.

היום חתם רופא על מכתב שחרור לחשוד מבית החולים בילינסון בפתח תקוה. עדיין לא ברור אם הוא יישאר באשפוז או יועבר למתקן של השב"ס להמשך מעצרו. סנגורו של החשוד, עו"ד ניל סיימון, ביקש שהארכת המעצר הבאה תתקיים בבית החולים. השופטת, רחל קרלינסקי, קבעה כי לפני הדיון יבדוק אותו רופא, שיחליט אם הוא כשיר להגיע לבית המשפט, או שעל השופט להגיע אל מיטת חוליו לצורך הדיון. במשטרה ימשיכו לחקור את אמור. כעת מחכים שמצבו הרפואי ישתפר, כדי שיוכל לשחזר את המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully