וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת נתניהו: המטפלת התרשלה שוב, אביה של שרה נחבל

פנחס וולף

31.8.2011 / 14:13

הרופא שמטפל באביה של רעיית ראש הממשלה, טוען כי המטפלת הנפאלית, הותירה הבוקר את הקשיש בן ה-96 לבדו. "הוא איבד את שיווי משקלו ונחבט בכיסא שעמד בחדר"

לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיכה להגן על רעייתו שרה, בעקבות הטענות שהעלתה כלפיה טרא קומרי, העובדת הזרה מנפאל, שמטפלת באביה שמואל בן ארצי. לשכת ראש הממשלה פרסמה בצהריים (רביעי) הודעה בה נטען מפי רופאו של בן ארצי, כי קומרי התרשלה הבוקר שוב בתפקידה.

טרא נגד שרה - כותרות אחרונות:

המטפלת: שרה נתניהו כינתה אותי "זבל", אין לה לב
"המטפלת בדתה סיפור כשנודע לה שהיא מועמדת לפיטורין"
מטפלת: "נפצעתי אחרי ויכוח עם שרה נתניהו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"העובדת התראיינה לאחת מרשתות הטלוויזיה מחוץ למעון הרשמי". קומרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלשכת ראש הממשלה נמסר עוד כי במהלך שעות הבוקר יצאה המטפלת הסיעודית מבית ראש הממשלה, מותירה את בן ארצי לבדו בחדרו. באותה שעה, לטענת לשכת נתניהו, התראיינה ככל הנראה העובדת הזרה לאחת מרשתות הטלוויזיה הישראליות, מחוץ למעון הרשמי.

"שעה קלה אחר כך, כשביקש הקשיש בן ארצי, בן ה-96, לנוע ממקום למקום בחדר, לא נמצא לו סיוע", נמסר. "הוא איבד את שיווי משקלו ונחבט בכיסא שעמד בחדר. הוא סבל מכאבים בגבו, וצוות הבית הזעיק סיוע רפואי".

הרופא, ד"ר צבי הרמן ברקוביץ', שהגיע בהמשך סיפר בזעזוע כי "הוזעקתי בדחיפות, לאחר שהיה חשש שכאבי הגב מהם סובל מר בן ארצי, הם פועל יוצא של סדק בגבו. הבנתי מהמטופל שהוא נתקל בכסא וסובל מכאב עז, לאחר שנתקל בכסא. אבחנתי בגבו מכה יבשה. נתתי לו תרופות הרגעה והוריתי לו לשכב. מדובר בהתרשלות של המטפלת שהותירה את המטופל הסיעודי לבד בחדרו, כשהוא נזקק לעזרה בתנועה ממקום למקום".

מלחמת הגרסאות נמשכת

בתוך כך, עדיין נמשכת מלחמת הגרסאות בין משפחות נתניהו ובן ארצי לבין המטפלת. מקורב למשפחת בן ארצי, שלטענתו היה עד לטיפול רשלני מצד העובדת הזרה אמר היום כי "לפני יותר מחודשיים היה מר בן ארצי מאושפז, ואשתי ואני ביקרנו אותו בבית החולים. הוא אמר לנו שאין הוא חפץ שעובדת הסיעוד, עובדת נפאלית בשם טרא, תעשה את המלאכה הזאת. התנדבתי להישאר ולהתפלל איתו בתקופת אשפוזו, אך מיד התחוור לי שעלי להישאר עימו הרבה מעבר לתפילה. זאת משום שהמטפלת מזניחה את אחריותה אליו, וחשוב שאהיה שם לעשות את מה שהיא אינה עושה.

המקורב הוסיף כי "לא הופתעתי. נהגתי לבקר את מר בן ארצי מדי פעם בדירתו לפני האשפוז, ותחת טיפולה של טרא הייתה הדירה תמיד מלוכלכת ולא נעימה. כשהדייר בן 90 ויותר, הניקיון הופך להיות עניין של בריאות. חששתי מהמצב בו הוא התגורר. בבית החולים, טרא לא ניהלה רישום של מה המטופל שלה אכל, אף שנתבקשה לעשות זאת על ידי התזונאית. היא החלה להוציא אותו לטיולים בחצר, רק לאחר שאני התחלתי לעשות זאת בעצמי בלעדיה. הערתי לטרא שהיא מזניחה את אחריותה ועל הערה זאת היא כעסה".

בלשכת ראש הממשלה הוסיפו כי "הגברת נתניהו העירה למטפלת וזאת הגיבה בפרץ זעם בלתי נשלט, תוך שהיא מפילה עצמה על הארץ וחובטת עצמה ברצפות וברהיטים. גברת נתניהו שחששה מפרצי זעם אלה, הזעיקה את אנשי הביטחון שהגיעו תוך שניות ספורות".

מהלשכה נמסרה גם עדות של מפקד כוח האבטחה שהיה עד לתקרית בין שרה נתניהו לעובדת הנפאלית. "במהלך הכנות ליציאת הגברת, נשמעו צעקות: 'אבטחה... ביטחון'", הוא תיאר. "המאבטח הצמוד, שסבר שמדובר באירוע ביטחוני, הגיע תוך שניות למקום. התמונה שנגלית לעיניו היא שמר בן ארצי ישוב בכיסאו, המטפלת שרועה על הרצפה תוך שהיא חובטת עצמה במרצפות וברהיטים באקסטזה. רעיית ראש הממשלה עומדת במרחק מטר, מטר וחצי ממנה. המאבטח מוציא את רעיית רה"מ לחדר אחר ומבחין כי אצבעה של המטפלת פגועה. הוא מקבל הנחיות לוודא מול עובדי משק הבית מתן טיפול רפואי למטפלת טרא. בעזרת עובדת המשק הוא מפנה את טרא ומעביר את המשך הטיפול לעובדי הבית".

לשכת ראש הממשלה סיכמה את שתי העדויות. "המשתמע מכך שמדובר במטפלת רשלנית, נתונה בפרצי זעם, שלא מילאה את תפקידה בטיפול במר בן ארצי. כך קרה גם במקרה האמור", נמסר.

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully