וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריו של אובמה תכננו למסור אותו לאימוץ טרם לידתו

על פי פרוטוקול שיחה בין אביו של הנשיא האמריקאי לבין פקיד הגירה טרם לידתו, אמו יצרה קשר עם צבא הישע על מנת למסור אותו לאימוץ. דוברו לשעבר: "אובמה משוכנע לחלוטין שזה לא נכון"

האם ייתכן שהוריו של שליט העולם החופשי רצו לוותר עליו ולמסור אותו לארגון הומניטרי? על פי דיווח העיתון "בוסטון גלוב" זה בדיוק מה שהוריו של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה תכננו לעשות. העיתון דיווח אמש (חמישי) כי אביו של הנשיא, ברק ה. אובמה, הצהיר על כוונתו למסור את בנו לאימוץ כשיוולד לרשויות ההגירה בזמן שלמד באוניברסיטת הוואי.

בפרוטוקול השיחה של אביו של אובמה עם פקיד ההגירה נכתב כי "באפריל 1961 נכנסה אשתו של הנתין (אמו של הנשיא, אן דנהם) להריון ולמרות שהיו היו נשואים, הם לא חיו יחד והיא יצרה קשר עם ארגון הצדקה צבא הישע על מנת למסור את התינוק".

ייתכן כי אביו של אובמה כלל לא תכנן למסור אותו לאימוץ אלא ניסה להונות את רשויות ההגירה, מסביר העיתון, משום שנחקר בחשד לכך שהוא נשוי לשתי נשים ושלא התגרש מאשתו הקודמת בקניה. על כן, ייתכן שאמר לפקיד ההגירה כי הם מתכננים למסור את התינוק על מנת להרגיע אותו שאינו מנסה להקים משפחה חדשה בארצות הברית.

עוד על פי העיתון, ייתכנו סיבות שונות לכך שייתכן ואמו של הנשיא האמריקאי שקלה למסור אותו לאימוץ, אפשרות שהנשיא העלה בספרו הביוגרפי "חלומות מאבי" אולם בני משפחתה וחבריה הכחישו. גם דובר בית הלבן לשעבר, רוברט גיבס, אמר בתגובה כי הנשיא אובמה "משוכנע לחלוטין" כי אימו לא שוחחה עם אנשי צבא הישע על מנת למסור אותו לאימוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully