וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר ההגנה הבריטי: לא נסבול אירן גרעינית

שר ההגנה הבריטי ליאם פוקס אמר בכנס בהרצליה כי אם אירן תשיג נשק גרעיני, ייתכן ויקרה אסון. פוקס הדגיש את חשיבות קידום המו"מ עם הפלסטינים לטיפול בנושא האירני

שר ההגנה הבריטי ליאם פוקס אמר אמש (ראשון) כי הקהילה הבינלאומית לא תאפשר התחמשות אירנית בנשק גרעיני. בכנס שנערך ברכז הבינתחומי בהרצליה אמר פוקס כי "אם אירן תשיג נשק גרעיני, זה יכול להביא לאסון". הוא הדגיש כי הקהילה הבינלאומית לא תתעלם ממאמצי אירן בכיוון הזה.

פוקס התייחס גם למצב במצרים, ואמר כי "עלינו להבטיח את בניית אבני היסוד בדמוקרטיה במזרח התיכון, כגון הפרדת רשויות ושוויון זכויות". לדבריו, "הבסיס המוסרי של ארצות המערב הוא משהו שאנו לא יכולים למנוע מאומות אחרות".

בהתייחסו למשא ומתן התקוע עם הפלסטינים אמר פוקס כי פתרון שתי המדינות "חיוני להתמודדות עם הסוגיה האירנית ולהבטחת יציבות האזור". הוא הוסיף כי "יש לנו הרבה מאוד אינטרסים ועניין בישראל מבחינת סחר, התמודדות עם טרור ואינטרסים נוספים. עלינו לעזור זה לזה במלחמה בטרור".

פוקס השתתף במושב שרי ביטחון שנעל את יומו הראשון של כנס הרצליה ה-11, בנושא "מאזן החוסן הלאומי של ישראל". במושב נטלו חלק גם שרי הביטחון של צ'כיה והונגריה, וכן השר להגנת העורף, מתן וילנאי. המשתתפים דנו באתגרים האסטרטגיים המשותפים למדינותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully