וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בצה"ל: שף פרטי ינפנף לחיילים

העיתון "במחנה" דיווח כי חיילים היוצאים לפעילות מחוץ לבסיס יוכלו מעתה להזמין חברה פרטית שתכין להם בשרים על האש. "זה רעיון גאוני"

התפריט המוצע לחיילים היוצאים לפעילות מחוץ לבסיס שודרג. לאחרונה התאפשר לחיילים להזמין חברה פרטית שתכין להם בשרים "על האש". העיתון "במחנה" דיווח כי התפריט שיוצע לחיילים כולל בין היתר חומוס, חמוצים, נקניקיות, שיפודים, חזה עוף וקבבים.

סא"ל אלי יהודה, רע"ן השכרה במרכז המזון, אמר ל"במחנה" כי בענף עליו הוא אחראי חושבים תמיד איך לשפר את השירות לחייל. "החיילים אוהבים מנגל, כמו כל עם ישראל", אמר. "שביעות הרצון בקרב החיילים מאוד גדולה, זו חגיגה אמיתית".

עושה רושם שהשירות החדש אכן התקבל בברכה. עד כה יכלו יחידות הצבא להזמין אוכל מוכן בחמגשיות או להזמין מקום במסעדות מסוימות ברחבי הארץ. אך בחברת "ליבר, קייטרינג יפרח בע"מ" אמרו ל"במחנה" כי כל יום הם מארגנים לפחות חמש ארוחות "על האש" לחיילים. "כשהחיילים רואים את הבשרים על האש, הם חושבים שעשו להם מסיבת הפתעה", אמר בעל החברה. "אני רוצה להצדיע למי שהגה את הרעיון הגאוני הזה".

"קציצות עם תיבול סודי"

יעקב יפרח, בעלי קייטרינג 'לי-בר יפרח' המספקים את השירות לצה"ל, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי בכוונת המסעידים לתת "רמה אחרת של אוכל על האש. אנחנו נגיע לכל מקום, גם לשטחי אש". לדברי יפרח, "הלוחמים מגיעים למקום רגיל שהם אינם מצפים לחגיגה ומקבלים על האש בסטנדרט הכי גבוה שיש - זה נראה בעיניים כמו אירוע של חתונה - סטייקים, פרגיות. יש לנו קציצות על האש עם תיבול סודי שלנו".

"החיילים ייהנו גם מאוכל דיאטטי ובריאותי מגוון", אומר יפרח. "דברים שלא היו אף פעם בצבא. גם בר המשקאות מושקע מאוד, בלי מיצים ומים, אצלי הם ישתו קוקה קולה".

ליפרח יש גם שאיפה אישית שהחיילים יאכלו טוב: "הצבא יקבל רמה של אירוע פרטי. אני אבא של חייל בגולני ולי זה מחמם את הלב להאכיל את הלוחמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully