וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסת האנטנה: נעצרו חשודים בגרימת מות הטכנאי

המשטרה עצרה שני חשודים בגרימת מותו ברשלנות של הטכנאי יוסי גלאם, שעסק בתיקון אנטנה על גג תחנת המשטרה בכפ"ס. במשטרה טוענים כי העצורים לא פעלו לפי נהלי העבודה והבטיחות

חטיבת דובר המשטרה

(צילום: שלומי גבאי)

המשטרה עצרה שני בני אדם בחשד לגרימת מותו ברשלנות של הטכנאי יוסי גלאם, שעסק אתמול (רביעי) בתיקון אנטנה על גג תחנת משטרת כפר סבא. גלאם בן 51 מיבנה, נהרג לאחר שהאנטנה התמוטטה וגרמה לנפילתו מהגג. חברו בן 26 שעבד עמו, נפל אף הוא מהגג ונפצע באורח בינוני.

בעקבות המקרה, נעצרו מנהל הפרויקט בן 45 מגבים ומנהל העבודה בן 31 מראשון לציון, החשודים כאמור בגרימת מוות ברשלנות. במשטרה טוענים כי השניים לא פעלו על פי נהלי העבודה והבטיחות כפי שהוגדרו בתנאי המכרז. השניים יובאו הבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה.

לאחר היוודע האירוע נמסר ממשטרת כפר סבא כי "מזה כשלושה ימים עובדת בתחנת כפר סבא חברה קבלנית, המבצעת עבודות תחזוקה בשיגרה לתרני התקשורת של משטרת ישראל. תורן תקשורת שהיה על גג תחנת כפ"ס קרס, מסיבה שאינה ברורה. כתוצאה מכך נהרג עובד החברה ועובד נוסף נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי. מאחר ומדובר בתאונת עבודה, חוקרי משרד העבודה זומנו על מנת לחקור את האירוע. תחנת כפר סבא פונתה משוטריה ונערכות בדיקות מקיפות על מנת לאמוד נזקים בבניין. על מנת שלא לפגוע בשירותים הניתנים לאזרח, הועבר מתן השירות לבניין הסמוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully