וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה ישראלית נרצחה בפרו

תמר שחק, בת 22, לשעבר עובדת וואלה! וקריינית גלי צה"ל, נרצחה בעת שטיילה בפרו. נסיבות הרצח נחקרות. הודעה נמסרה למשפחתה

תמר שחק, בת 22, לשעבר עובדת וואלה! וקריינית גלי צה"ל מבני ברק, נשדדה ונרצחה בעת שטיילה בפרו. על פי דיווח של עדי ראיה, נמצאה גופה של צעירה, ועליה כרטיס רכבת עם שמה. דרכונה ומסמכים מזהים אחרים לא נמצאו על הגופה, וככל הנראה נשדדו.

משרד החוץ מסר את ההודעה למשפחה. שגריר ישראל בפרו מסייע בטיפול בארוע. מהמשרד נמסר עוד, כי המטיילת נמצאה ללא רוח חיים בעיר אריקיפה שבדרום פרו וכנראה מדובר בארוע על רקע פלילי. משרד החוץ בודק את נסיבות הארוע בשיתוף פעולה עם משטרת פרו. ישראל פנתה לאינטרפול בבקשה לסיוע בחקירה.

אריקיפה היא העיר השנייה בגודלה אחרי לימה בפרו, והיא נמצאת באזור גבוה יחסית - כ-2300 מ´ מעל פני הים. היא נחשבת לאחת מהערים המתוירות ביותר במדינה. שחק היא הישראלית השישית שנהרגת בדרום אמריקה לאחר שבשבוע שעבר נהרגו חמישה ישראלים בתאונת דרכים בבוליביה. ארונותיהם יגיעו מחר לשדה התעופה בן גוריון.

"חייכנית, חיובית ואנרגטית"

שחק היתה מפיקה וקריינית בגלי צה"ל בעת שירותה הצבאי. לאחר מכן הצטרפה למערכת וואלה! כמפיקה של מחלקת התוכן. היא יצרה אתר אינטרנט שעקב אחרי מסעה בדרום אמריקה ואליו העלתה תמונות המתעדות את חוויותיה. במהלך הלילה נחסם האתר בשל עומס גולשים.

העורך הראשי של וואלה! אבי משולם, סיפר: "תמי הגיעה אלינו מיד לאחר שחרורה מגלי צה"ל ב-2006 והתמנתה לרכזת המערכת ומפיקת מחלקת התוכן. היא לקחה חלק מרכזי בהרחבת מחלקת החדשות שבוצעה באותה תקופה, וניסיונה כשדרנית חיבר אותה כמעט מיד גם אל מדורי המוזיקה והתרבות באתר. הכינוי שלה, 'תמי מאמי', העיד על תמר כפי שחווינו אותה – חייכנית, חיובית ואנרגטית - מה שהפך אותה מהר מאד לחלק בלתי נפרד מהמערכת. אנחנו בוואלה! מרכינים הלילה ראש עם היוודע דבר מותה הטראגי ומוסרים את תנחומינו למשפחתה ולחבריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully