וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: הפער בין הימין למרכז-שמאל ממשיך להצטמצם

מסקר "מנו גבע" שפורסם הערב בערוץ הראשון עולה כי הפער בין הגושים הצטמצם לכדי 12 מנדטים, ארבעה פחות מהסקר שפורסם בחודש שעבר. הליכוד-ביתנו עם 33 מנדטים, העבודה עם 16

פחות משבועיים לבחירות ונראה כי הפער בין הגושים ממשיך להצטמצם: סקר "מנו גבע" שפורסם הערב (שישי) בערוץ הראשון מעלה כי גוש הימין מוביל על גוש המרכז-שמאל בפער של 12 מנדטים, ארבעה מנדטים פחות מהפער שהיה בין הגושים בסקר שנערך לפני כשבועיים. על פי הסקר הנוכחי, גוש הימין זוכה ל-66 מנדטים ואילו גוש המרכז-שמאל עומד על 54 מנדטים.

כל העדכונים, הדיווחים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הפער מוסיף להצטמצם. יחימוביץ' ונתניהו/מערכת וואלה, צילום מסך

מהסקר עולה עוד כי המפלגה המאוחדת של הליכוד וישראל ביתנו ממשיכה לאבד גובה ועומדת כעת על 33 מנדטים, מנדט אחד פחות מהסקר "מנו גבע" שפורסם ב-7 בדצמבר ב"קול ישראל". מפלגת העבודה, בראשות שלי יחימוביץ', נותרה יציבה על 16 מנדטים. התנועה בראשות ציפי לבני ירדה בשני מנדטים ועומדת כעת על 9 מנדטים ואילו "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד עומדת על 10 מנדטים, אחד יותר מאשר בסקר הקודם.

הבית היהודי בראשות נפתלי בנט שומרת גם היא על יציבות של 15 מנדטים. הירידה הגדולה בסקר זה היא של ש"ס, אשר מאבדת שלושה מנדטים ועומדת כעת על 10 מנדטים. יהדות התורה עם 5, ועוצמה לישראל של אריה אלדד ומיכאל בן ארי עם 3 מנדטים. מרצ עם 6 מנדטים, רע"מ-תע"ל עם 4, חד"ש עם 4, בל"ד עם 3 וקדימה של שאול מופז עם 2 מנדטים.

מפת הסקרים בחודשים האחרונים

סקרים שפורסמו הבוקר ב"ידיעות אחרונות" ו"מעריב" מראים כי התנועה בראשות ציפי לבני מאבדת מנדטים בקצב מהיר. לפי סקר שערך מכון דחף בראשות ד"ר מינה צמח עבור "ידיעות אחרונות", אילו היו הבחירות מתקיימות היום, הייתה זוכה התנועה בשמונה מנדטים - שלושה פחות מהסקר הקודם של המכון, שנערך לפני שבועיים. לפי סקר של מכון "מאגר מוחות" עבור "מעריב", לבני צנחה תוך שבוע מתשעה מנדטים לשבעה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully