וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים בשדרות: "הפסיקו את הטירוף"

לסטודנטים במכללת ספיר נמאס לרוץ למרחב המוגן במקום לעסוק כמו שצריך בלימודים. "אין מוסד לימודי בעולם המותקף בטילים"

אגודת הסטודנטים במכללת ספיר בשדרות, פרסמה הלילה (חמישי) הודעה בה היא קוראת לשים קץ לירי הרקטות על מערב הנגב. בהודעת האגודה נכתב כי "בימים האחרונים אנחנו שומעים וקוראים שצה"ל קיבל אישור להתחיל את פעולתו בעזה. איננו יודעים אם אנחנו שמחים או עצובים, אך דבר אחד אנחנו יודעים: איננו צריכים ללמוד במצב כזה. המצב הוא פשוט לא נורמלי".

בחודש פברואר השנה פגעה רקטת קסאם במכללה וכתוצאה מכך נהרג הסטודנט רוני יחיא ממושב ביטחה בנגב. מאז הרבו הסטודנטים במכללה להביע עמדות תקיפות לגבי הנעשה בעימות עם ארגוני המחבלים ברצועת עזה. בתחילת החודש אמר יו"ר אגודת הסטודנטים במכללה דוד ברנן כי "נראה כי קברניטי המדינה מנסים להתיישב בזהירות, אך בנוחות יש לומר, על כסא הממשלה שצבוע בדמם של תושבי שדרות וסביבתה".

בהודעת אגודת הסטודנטים מהלילה נכתב עוד כי "ההשפעות הפסיכולוגיות, אלו שלא רואים בעין, קיימות אצל כל אחד ואחת מאיתנו. גם אם איננו מדממים מול המצלמה, האמינו שכואב לנו, שיש מחיר לחיים תחת איום מתמיד של טרור. אין מוסד לימודי בעולם המותקף בטילים. חטאם היחיד של 7,200 הסטודנטים הלומדים במכללה הוא רצונם ללמוד".

באגודה קוראים כאמור לשים קץ לירי הבלתי פוסק מכיוון הרצועה: "אנחנו שומעים את הירי ברצועה כמעט כמו שאנחנו שומעים את פיצוצי רקטות הקסאמים סביבנו. אנחנו מזהים שיש צד שני, צד שרובו רוצה גם כן נורמליות, כך שבסופו של יום גם אנחנו רוצים פשוט לחיות. רוצים לכתוב מבחן שלם מבלי לרוץ למרחב המוגן. לכן אנחנו קוראים: יש לעשות כל דבר בכדי להפסיק את הטירוף הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully