וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמל אשדוד מפסיק לעבוד עם חברות של יו"ר הוועד אלון חסן

רמי שני

18.6.2013 / 16:58

דירקטוריון הנמל הורה לחדול מעסקים עם חברת מוצרי הניקיון וחברת המשאיות של יו"ר ועד הנמל, שהטיפול בהן קודם לכאורה בשל מעמדו של חסן. באשר לחברה אחרת תתבצע בדיקה נוספת

עוד התפתחות בפרשת אלון חסן ועסקיו בנמל אשדוד: חברת נמל אשדוד הודיעה היום (שלישי) על כוונתה להפסיק לרכוש מוצרים של חברת א.י. תעשיות, אשר בבעלותו של חסן ומספקת לנמל מוצרי ושירותי ניקוי. כמו כן, החליטה החברה לא לאפשר כניסה לשטח הנמל של משאיות של חברת בן עידן הובלות, שגם היא בבעלותו של חסן, כל עוד מתקיים ניגוד עניינים בעניין החברות הנ"ל.

לגבי חברה שלישית שבבעלותו של חסן ואשר מקיימת קשרים עסקיים עם הנמל – חברת דנה שירותי נמל ולוגיסטיקה, הוחלט לבצע השלמה של הבדיקה, ולקיים דיון נוסף בהמשך הפעילות מול חברה זו. בהודעת החברה נמסר כי ההחלטות התקבלו בעקבות דיון בוועדת הביקורת של דירקטוריון החברה, שהתבסס על דו"ח שביצע מבקר חיצוני.

בעקבות התחקיר: אלון חסן את השעה את עצמו. שי מכלוף
הצרות שלו נמשכות. אלון חסן/שי מכלוף

מדובר בצעד נוסף שננקט נגד חסן, בעקבות תחקירים ששודרו נגדו בכלי התקשורת השונים, לפיהם, חסן ניצל את מעמדו ותפקידו כיו"ר ועד עובדי הנמל כדי לקדם את עסקיו האישיים ואת קרובי משפחתו לתפקידי מפתח בנמל. התחקירים עוררו תגובות נזעמות בזירה הפוליטית, גם מצדה של יו"ר האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ', וגם יו"ר ההסתדרות עופר עיני תכנן לפתוח בבירור נגדו. חסן הודיע על כוונתו להשעות את עצמו מתפקידו עד לבירור הטענות שהועלו נגדו, והוא צפוי לחזור בימים הקרובים לעבודתו כמפעיל ציוד מכני כבד.

לוח הזמנים לשובו של חסן לא ברור, אולם עובדי הנמל הודיעו כי הם עומדים לצדו ומחכים כבר לשובו. עוד לפני הודעתו של חסן על כך שהוא משעה את עצמו, פרסם ממלא מקום יו"ר ועד העובדים של הנמל, אבינועם שושן, עמדה רשמית מטעם העובדים לפיה, "כולנו מאחורי אלון חסן, תומכים בו ודוחים בשאט נפש את המתקפה הממוחזרת כלפיו. זוהי מתקפה נגד חסן שאין בה ממש ואנחנו מחזקים את ידיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully