וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש שעות במחוך: הדוגמנית שרוצה להיות בעלת המותניים הצרים בעולם

רומני סמית' הצרה את מותניה להיקף של 45 סנטימטרים בלבד והיא נחושה להוריד מהם עוד, למרות שהיא עלולה לשבור צלעות ולחורר את ריאותיה

Barcoft TV

38 סנטימטרים - זה היקף המותניים הבלתי נתפש אליו רוצה להגיע הדוגמנית הבריטית רומני סמית' בת ה-20. סמית', ממחוז אסקס באנגליה, עובדת כדוגמנית פטיש ומבלה שש שעות ביום בתוך מחוך. את תהליך הצרת המותניים היא החלה לפני שנה וחצי, והדוגמנית הצעירה די מרוצה מהתהליך על אף שהוא טומן בחובו סיכונים רבים.

סמית', שאוחזת כעת במותניים שהיקפם 45 סנטימטרים, מקווה לכווץ אותם עוד יותר וללבוש מחוך לשעות ארוכות יותר, על אף שהיא יכולה לשבור צלעות ולגרום לחורים בריאותיה. "זה מרגיש קצת כמו כאב בטן. יש לי כלוב צלעות די רחב ולפעמים אני מרגישה את הצלעות מתפלות, אבל חוץ מזה המחוך נוח למדי", סיפרה בריאיון ל"Mirror".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לפני שהתחלתי בתהליך הגוף שלי היה ישר לחלוטין והרגשתי כמו ילדה קטנה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריה, היא עושה את זה כיוון שהמחוך מעניק לגוף מראה נשי. "לנשים היום אין צורה. אני אוהבת את הגוף של מרלין מונרו, ואנשים רבים אומרים לי שאני דומה לה. לפני שהתחלתי בתהליך הגוף שלי היה ישר לחלוטין והרגשתי כמו ילדה קטנה. כעת אני מרגישה נשית", סיפרה.

מה בדבר התגובות? לדברי רומני, רוב האנשים מפרגנים לה וטוענים שהיא נראית נפלא. "רוב התגובות השליליות מגיעות מהעמודים שלי ברשתות החברתיות, אבל לאנשים יותר קל להסתתר מאחורי מקלדת ולכתוב שזה נראה לא טבעי". רק בריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully