וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רואים את הרוצחים בסרטון, המשטרה לא רוצה לתפוס"

אביו של מוחמד אבו חדיר משועפאט, שכנראה נחטף ונרצח על רקע לאומני, אמר לגל"צ: "המשטרה ראתה תמונות ולא עשתה כלום". הוא האשים: "הרגו אותו בדם קר. זה הכול הממשלה שלכם"

צילום: עומר מירון, מור שאולי, יותם רונן, דוברות משטרה מחוז י-ם, רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: לירון בארי

חוסיין אבו חדיר, אביו של הנער מוחמד אבו חדיר משועפאט שגופתו נמצאה אתמול (רביעי) חרוכה ביער ירושלים, אומר כי המשטרה לא רוצה לתפוס את החשודים ברצח בנו, על אף שפניהם נראים במצלמות האבטחה. ההערכה הרווחת היא כי אבו חדיר, בן 16, נחטף ונרצח על רקע לאומני שעות ספורות אחרי הלווייתם של איל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שער. אבו חדיר סיפר על בנו ועל אירועי היממה האחרונה בריאיון לאילנה דיין בתכנית "נכון להבוקר" בגלי צה"ל.

עוד בוואלה! חדשות:
אחרי ליל שיגורים: מטח רקטות לשדרות, אחת פגעה בבית
חשד להסתה: המשטרה תחקור את "קמפיין הנקמה"
המחדל של צה"ל: החיפושים החלו 4 שעות אחר הדיווח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא נותנים לי לראות את הגופה". מוחמד אבו חדיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ראינו במצלמות, יש לי את הסרט", אמר האב. "רואים שבא אוטו ב-4:00 בבוקר, ירדו שניים ונשאר אחד ובאו לקחו אותו בכוח, הכניסו אותו לאוטו. רואים את הפנים שלהם בדיוק, אבל המשטרה לא רוצה לתפוס אותם. אפשר לזהות פרצופים. אולי זה מתנחלים, אולי מוסד, אולי שב"כ". לדברי האב, "המשטרה באה וראתה תמונות שלהם (של החשודים) ולא עשו כלום. אף אחד לא התקשר לעדכן אותנו על החקירה. המשטרה לא רוצים לתת לי לראות את הגופה, אמרו לי שהיא שרופה". האב טוען כי אתמול אחר הצהריים הגיע אותו כלי רכב הנראה בסרטון לשועפאט, ובו אותם אנשים האחראים לחטיפת בנו, אולם ניסיון החטיפה הנוסף לא צלח.

האב סיפר כי בנו למד בבית הספר עמל בעטרות. "הוא למד חשמלאות ורצה להיות הנדסאי חשמל. כולם אהבו אותו, בנאדם ישר שלא עשה כלום בחייו". האב שלל מכל וכל אפשרות שבנו נרצח עקב סכסוך ולא מסיבה לאומנית. אם את תראי אותו, תגידי שהוא בן 12-10. הרגו אותו בדם קר. זה הכול הממשלה שלכם", האשים. באשר למותם של שלושת הנערים שגופותיהם נמצאו ביום שני בתום שבועיים וחצי של חיפושים קדחתניים אמר: "בי מתנקמים? מה אכפת לי? זאת בעיה שלי? זאת בעיה של הממשלה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הזירה שבה נמצאה גופת הנער ביער ירושלים, יולי 2014. נועם מושקוביץ
הזירה שבה נמצאה גופתו של אבו חדיר, אתמול ביער ירושלים/נועם מושקוביץ

אמש שוחח יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן עם האב, ואמר לו כי "הפשע פחדני וראוי לגינוי בכל המישורים והוא מוכיח את האכזריות של הכנופיות חסרות הנורמות האנושיות". הוא ציין כי הנער הוא שאהיד של העם הפלסטיני "אשר לא נכנע ולא מוותר על זכויותיו". כבר אתמול בצהריים האשים אבו מאזן את ישראל ברצח הנער ודרש ממנה לחשוף את זהות הרוצחים ולהעמידם לדין. ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה את הרצח, וכינה אותו מעשה נתעב.

אתמול בבוקר, אחרי שנודע על הירצחו של אבו חדיר והתעורר חשש שלפיו הוא נחטף ונרצח כנקמה על רצח שלושת הנערים, פרסמה משפחתו של נפתלי פרנקל הודעה בנושא ובה נאמר: "אם הנער אכן נרצח על רקע לאומני, מדובר במעשה מחריד. אין סליחה ואין כפרה על רצח כלשהו. אין הבדל בין דם לדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully