וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דייגים מנסים ללכוד נחש אנקונדה עצום

שלושה דייגים ששטו בנהר בברזיל נדהמו לראות נחש באורך חמישה מטרים שוחה בסמוך אליהם. במקום לנוס על נפשם, הם החליטו לצוד אותו

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

כולם מכירים את הסרט "אנקונדה" בכיכובה של ג'ניפר לופז. אין ספק שמדובר באבן פינהבתרבות של ימינו. מתברר שבניגוד ליכולות המשחק של ג'יי לו, נחשי ענק אכן קיימים במציאות.

שלושה דייגים ששטו בנהר סנטה מריה בברזיל הבחינו בנחש אנקונדה ששחה בסמוך אליהם. כפי שניתן לראות לפי בטנו הנפוחה של הזוחל העצום, שהגיע לאורך של חמישה מטרים לפחות, הוא אכל ארוחת צהריים דשנה במיוחד.

השלושה, זוג נשוי וחבר משותף, החליטו לנסות לצוד את הנחש, שהצליח להשתחרר ולשחות הרחק מהמקום. שוטרים שצפו בסרטון קנסו את השלושה ב-600 דולרים והם צפויים לעמוד למשפט כיוון שהחוק בברזיל אוסר על לכידת חיות בר ללא רישיון מתאים. העונש המקסימלי על עבירה זו הוא שנה וחצי בכלא.

"על פי הסרטון, לא הייתה כוונה לבצע עבירה פלילית בזדון", אמר עורך הדין של הזוג. פקחי הטבע בברזיל לא התרשמו מההסבר: "המקום של בעלי החיים בטבע צריך להיות רגוע ושקט, ובני האדם צריכים להישאר בפינה שלהם ולא להתערב. אנשים צריכים להפסיק לנסות להתפרסם על חשבון בעלי החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully