וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת רקטות על ישראל: פגיעה בבית בבאר שבע

אזעקות הלילה בבאר שבע ובעוטף עזה. אמש: עשרות רקטות שוגרו לעבר יישובי הדרום, השפלה וגוש דן. בעקבות פגיעה בבית בבאר שבע קשישה נפצעה קל. "כיפת ברזל" יירטה 4 רקטות בגוש דן

צילום מסך

אזעקות נשמעו הלילה (שבת) בבאר שבע, וכן במועצות האזוריות מרחבים, בני שמעון ואשכול. אמש שוגרו כמה מטחי רקטות מרצועת עזה לעבר אזורים שונים בישראל, ובבאר שבע פגעה רקטה סמוך לבית מגורים. קשישה בת 80 ששהתה בבית חולצה מבין ההריסות בביתה במצב קל-בינוני, כשהיא סובלת מפגיעות גפיים. צוות מגן דוד אדום פינה אותה לבית החולים סורוקה בעיר. בבת ים נפצעה קשישה בת 83 שנחבלה בפניה מנפילה, בעת שרצה למרחב המוגן.

מערכת "כיפת ברזל" יירטה שתי רקטות בשמי גוש דן, אחרי ששתי רקטות יורטו באזור מוקדם יותר, בשמי ראשון לציון ורחובות. חמאס קיבל אחריות לירי, ואמר כי ירה ארבעה טילים מסוג M75 לעבר תל אביב. כלי טיס של חיל האוויר תקפו את המשגר ממנו בוצע הירי לעבר גוש דן.

מבצע "צוק איתן" - כל הכותרות:
החילונים נגד מכתב המח"ט שקרא להילחם למען האל
"אילן מתאושש מניתוח ולכן לא הספיק להגיע לממ"ד"
מבצע "צוק איתן", היום הרביעי: עדכונים שוטפים

פגיעה ישירה של רקטה בבית בבאר שבע, 11 ביולי 2014. רעות אבולניק, תמונות גולשים
הבית שנפגע בבאר שבע/תמונות גולשים, רעות אבולניק

שתי רקטות יורטו גם בשמי אשדוד ושתי רקטות נוספות התפוצצו בשטחים פתוחים באזור. עוד יורטו רקטות בשמי שדרות ונתיבות. כמו כן, התפוצצו רקטות בשטחים פתוחים במועצות האזוריות מרחבים, שדות נגב, שער הנגב, אשכול וחוף אשקלון. בכל המקרים הללו איש לא נפגע ולא נגרם נזק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נפל של רקטה בראשון לציון, 11 ביולי 2014. מאור אהרון, תמונות גולשים
שבר רקטה שיורטה מעל ראשון לציון/תמונות גולשים, מאור אהרון

אזעקה נשמעה ברחבי גוש דן בעת שראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הצהרה לתקשורת מהקריה בתל אביב. "צה"ל, השב"כ וכוחות הביטחון מכים בעוצמה הולכת וגוברת בחמאס. עד כה פגענו בלמעלה מאלף מטרות של חמאס והג'האד וארגוני טרור אחרים, ועוד היד נטויה", אמר נתניהו בפתח דבריו. "המהלומה הצבאית תימשך עד שנהיה בטוחים בשקט". נתניהו ציין כי אנשי חמאס מסתתרים מאחורי תושבי עזה והם אחראים לכל פגיעה בהם. "הם משתמשים באזרחים שלהם. הם יורים ללא הבחנה במטרה לפגוע באוכלוסייה ואולי בטעות גם בחיילי צה"ל. אנחנו פוגעים לפעמים, בשגגה, לא בכוונה באזרחים מתוך מטרה לפגוע במחבלים".

כשנשאל בנוגע לאפשרות של כניסה קרקעית, השיב נתניהו: "אנחנו שוקלים את כל האפשרויות ונערכים לקראת כל האפשרויות. כך הנחיתי את צה"ל וכך הוא נערך. אני חושב שכל אזרחי ישראל מבינים שהשיקול העליון שלי הוא להשיב את השקט לכל אזרחי ישראל. אני אעשה מה שצריך כדי להשיג את היעד הזה. מעבר לכך מטבע הדברים אני מוגבל במה שאני יכול לפרט".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מוסר הצהרה לכלי התקשורת מהקריה בתל אביב, 11 ביולי 2014. חיים צח / לע"מ,
"נערכים לכל האפשרויות". נתניהו/חיים צח / לע"מ

מחצות התפוצצו כמאה רקטות בשטח ישראל ולפחות 20 רקטות יורטו על ידי מערכת "כיפת ברזל". מתחילת מבצע "צוק איתן", הנמצא ביומו הרביעי, נפלו כ-500 רקטות בשטחי ישראל. 130 רקטות יורטו על ידי מערכת "כיפת ברזל".

בשעות הערב נורו כמה טילי נ"ט לעבר כוח צה"ל בדרום רצועת עזה. צה"ל פתח באש לעבר נקודות חשודות, שמהן על פי החשד נפתחה האש. שני חיילים נפצעו באורח קל בתקרית וכמו כן נגרם נזק לג'יפ שסייר באזור.

במקביל, ממשיך צה"ל לתקוף יעדים ברצועת עזה. שבעה פלסטינים נהרגו הלילה (שבת) בתקיפות חיל האוויר - כך דיווחה סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען". לפי דובר משרד הבריאות הפלסטיני, אשרף אל-קודרה, נער בן 17 נהרג בסיכול ממוקד בשכונת נאסר בעיר עזה, אולם בשלב זה טרם הובהר אם ההרוג היה מטרת התקיפה של צה"ל או אם היה חמוש. במחנה הפליטים ג'בליה שבצפון הרצועה נהרגו ארבעה בני אדם ושניים נפצעו, וכן שניים נהרגו בתקיפת חיל האוויר בדיר אל-בלח.

לפי דיווחים פלסטיניים, מספר ההרוגים ברצועת עזה מאז נפתח מבצע "צוק איתן" עומד כעת על 111 בני אדם. כמעט 700 פלסטינים נפצעו בתקיפות צה"ל עד כה.

(עדכון ראשון: 20:29)

פגיעה ישירה של רקטה בבית בבאר שבע, 11 ביולי 2014. רעות אבולניק, תמונות גולשים
פגיעה בבית בבאר שבע/תמונות גולשים, רעות אבולניק
כיפת ברזל יירטה רקטה בעוטף עזה, 11 ביולי 2014. דרור עינב
יירוט רקטה בעוטף עזה/דרור עינב
נפילת רקטה בתחנת דלק באשדוד במבצע "צוק איתן". דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
רקטה התפוצצה בתחנת דלק באשדוד, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א
הפצצה של חיל האוויר ברצועת עזה במבצע "צוק איתן". דרור עינב
הפצצה של חיל האוויר ברצועת עזה/דרור עינב
שברי רקטות נפלו בצפון תל אביב, יולי 2014. אבי כהן
שבר רקטה בצפון תל אביב/אבי כהן
הריסות בית בעזה לאחר הפצצות של חיל האוויר הישראלי, יולי 2014. רויטרס
הריסות בית בעזה לאחר הפצצת חיל האוויר/רויטרס
חייל מתפלל בשטח לקראת מבצע קרקעי ברצועת עזה, יולי 2014. רויטרס
כוח צה"ל סמוך לגבול הרצועה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully