וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שובו אחים": חיפושים בבורות מים ומערות באזור חברון

21.6.2014 / 15:47

יחידת החילוצים המיוחדים של מחוז יו"ש של כוחות הכיבוי הצטרפה היום לחיפושים אחר שלושת החטופים. בין היתר, צוותי החיפוש ישאבו מים מבארות במאמץ להגיע לנערים

צילום:א-רסאלה, עריכה: יותם בן-דוד

כוחות צה"ל המשתתפים במבצע "שובו אחים" בחיפוש אחר שלושת בני הישיבה הנעדרים החלו בצהריים להיעזר ביחידת היל"מ (היחידה לחילוצים מיוחדים) של מחוז יו"ש של כוחות הכיבוי, כאשר הם מתמקדים בחיפושים בבורות מים, בארות, נקיקים ומערות באזור חברון. אנשי היחידה הצטיידו גם במשאבות עומק על מנת לשאוב מים מהבורות. שלושה רכבי כיבוי אש וטרקטורון משתתפים בחיפושים בליווי מפקד הגזרה וקצין האג"מ.

חטיפת הנערים - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
פשיטה על מוסדות חמאס: "לצה"ל תכנית מפורטת להמשך"
דודו של אחד החטופים: "ההערכה על בסיס מידע שהם בחיים"
דיווח פלסטיני: נער בן 13 נהרג מירי צה"ל

לוחמי חטיבת הנח"ל בחברון. דובר צה"ל
אנשי היחידה הצטיידו גם במשאבות עומק על מנת לשאוב מים מהבורות/דובר צה"ל

היום נכנס מבצע "שובו אחים" לשבוע השני עם פשיטת כוחות צה"ל על 15 משרדים של חמאס בגדה המערבית - כך דיווח אתר "א-רסאלה" הפלסטיני. לפי הדיווח, במהלך הפעילות נסרקו 146 מבנים וב-21 מקרים הוחרמו כספים. אחד מהמבנים הוא משרדי חברת הטלוויזיה "פאלמידה" ברמאללה, שבו משדר ערוץ "אל-קודס" המזוהה עם חמאס, שתכולתו הוחרמה. עוד דווח, כי בפעילות צה"ל בעיר נפצעו כעשרה אנשים בעימותים סמוך לברג' שיח'.

כמו כן, כך לפי דיווחים פלסטיניים, נעצרו 37 מבוקשים ברחבי הגדה במהלך פעילות כוחות הביטחון בלילה האחרון. מתחילת המבצע נעצרו למעלה מ-350 פלסטינים. לדברי גורם ביטחוני, "לצה"ל ולמערכת הביטחון יש תכניות מפורטות להמשך הפעולה, בקצב שייקבע בהתאם להערכות מצב ומודיעין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חיילים בחברון, ממשיכים החיפושים אחר החטופים. רויטרס
המאמצים לאיתור שלושת הנערים החטופים הביא לכניסה של כוחות לערים רבות בגדה/רויטרס

המאמצים לאיתור שלושת הנערים החטופים הביא לכניסה של כוחות לערים רבות בגדה, ולדברי גורמים פלסטיניים מהומות פרצו במוקדי העימות בין כוחות צה"ל לבין תושבים מקומיים. עשרה פלסטינים נפצעו במחנה אל-אמערי ברמאללה, שם השתמש צה"ל באש חיה ובפצצות הלם לעבר המוחים.

לפי הדיווח, בעיר שכם פעל כוח צה"ל בכמה אזורים ופרץ לבתים של חשודים רבים, ובהם וואל רסאן, שבעבר ריצה בישראל עונש מאסר של יותר מעשר שנים. במחנה הפליטים בלאטה פרץ כוח צה"ל לכמה בתים ועצר אדם המשתייך למנגנוני הביטחון הפלסטיניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully