וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "היכו ללא רחם" נהגי מוניות בלי סיבה

גלעד גרוסמן

24.12.2012 / 12:34

שלושה צעירים מנתניה ורחובות מואשמים כי בעת שהיו תחת השפעת אלכוהול היכו נהגי מונית ללא סיבה, גם באמצעות כסאות. לאחר מכן הם תקפו גם את השוטרים שהגיעו לעצור אותם

כתב אישום הוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בלוד נגד תומר טסמה, יזרע איילאו ואברהם זלקה, בני 18 ו-19 מרחובות ונתניה, בגין עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ותקיפת שוטרים בנסיבות מחמירות. זאת, לאחר שלטענת הפרקליטות תקפו באכזריות, וללא סיבה, שלושה נהגי מוניות, תוך שימוש באלימות קשה. הם הואשמו כי היכו את הנהגים גם באמצעות כסאות מתכת ועץ וכן בכך שתקפו את השוטרים שבאו לעצור אותם, והמשיכו בכך גם בתחנת המשטרה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גלעד ארליך, השלושה עלו בשעת לילה לפני כשבועיים על מונית ברחובות, לאחר ששתו אלכוהול. במהלך הנסיעה הם החלו להתקוטט בינם לבין עצמם, וכאשר הנהג ניסה להפריד בינם, הם החלו להפריע לו בנהיגה. בשלב מסוים יצא אחד הנאשמים מהמונית וניסה לנפץ בקבוק זכוכית על הכביש. בינו לבין הנהג התפתח מאבק, שבסופו חזרו השניים למונית. הנהג נסע משם לתחנת המוניות, תוך שהשלושה ממשיכים להפריע לו בנהיגה.

לטענת הפרקליטות, כאשר הגיעה המונית לתחנה, דרשו השלושה לקבל חזרה את דמי הנסיעה. הנהג החזיר להם את הכסף, אולם איילאו ניסה להתיישב על כסא הנהג במונית. הנהג ניסה למנוע זאת, ואז הכה אותו איילאו. לאחר מכן פנו השלושה למשרד תחנת המוניות, שם הכו נהג מכיוון שביקש מהסדרן להזמין משטרה. בין השאר, הם היכו אותו באמצעות כסאות מתכת ועץ. הוא נמלט לכיוון מונית חונה, והשלושה רדפו אחריו והמשיכו להכות אותו ונהג שלישי, בן 72, שעמד במקום. הם ניפצו את שמשת המונית, ואף זרקו פח אשפה על הנהג השני.

"לא היססו לתקוף באלימות קשה"

עוד נטען בכתב האישום, כי כאשר כוחות משטרה ופקחי שיטור משולב הגיעו למקום, קילל איילאו שוטרת והכה אותה. לאחר מכן בעט בפניה ובשוטרים נוספים שסייעו לה. במהלך הנסיעה לתחנה ניסה טסמה להכות פקח שישב לידו. גם בתחנת המשטרה המשיכו השניים לתקוף שוטרים ופקחים.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם של השולשה עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. "המעשים המיוחסים למשיבים חמורים מעצם טיבם ונסיבותיהם, וככאלה מחייבים השמתם של המשיבים במעצר עד לתום ההליכים", נכתב בבקשת המעצר. "המשיבים לא היססו לתקוף את המתלוננים באלימות קשה, תוך שימוש בנשק קר, עד אשר גרמו לשברים וחבלות ממשיות בגופם. המשיבים לא חסו על נהג המונית השלישי, שהינו אדם מבוגר בן 72, והכו בו ללא רחם". למרות גילם הצעיר של השלושה, מבקשת המעצר עולה כי לשלושתם עבר פלילי, ונגד שלושתם הוגשו בעבר כתבי אישום בגין אלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully