וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חיילת שתיכנס להריון תישלח לכלא

מפקד הכוחות האמריקאיים בעירק פרסם הוראה, לפיה חיילת שתעז להיכנס להריון בזמן השירות תעמוד למשפט ועלולה לקבל עונש מאסר. מסר הרגעה לפמיניסטיות: האיום תקף גם לגברים

כניסה להריון הפכה לעבירה שדינה מאסר עבור החיילות האמריקאיות שמשרתות בעירק, כמו גם עבור החיילים שיכניסו אותן להריון. כך הודיע היום (ראשון) גנרל אנתוני קוקולו, מפקד הכוחות האמריקאיים בצפון עירק.

לדברי הגנרל, ההוראה החדשה כוללת גם זוגות נשואים שיעזו להיכנס להריון בזמן השירות וציין כי על החיילים הנשואים זה לזה "לעצור את חיי האהבה שלהם, או להשתמש באמצעי מניעה".

עד כה היתה מדיניות צבא ארצות הברית לשלוח את החיילות שנכנסו להריון חזרה הביתה, אולם הגנרל הסביר כי הוא אינו מוכן לאבד חיילים עם כישורים מיוחדים, ולכן הוא הוסיף את האיום במאסר אפשרי למדיניות החדשה.

"יש לי חיילות בתפקידים מיוחדים וקריטיים, וכשהן נכנסות להריון זה מוציא אותן מהקרבות", הסביר הגנרל, "לכן, זהו המסר שלי לנשים – חישבו פעמיים לפני שאתן עושות משהו, כי אני זקוק לכן". גנרל קוקולו גם פנה לגברים ואמר: ,אם אתם מוציאים את אחד מחיילי מהקרב, אתם תישאו בתוצאות".

הגנרל המשיך והסביר את ההוראה ואמר לרשת BBC, כי "זה עניין של שחור או לבן עבורי. יש לי משימה לעשות, ניתן לי מספר מוחלט של חיילים לצורך המשימה, ואני זקוק לכולם. לכן אני מתכוון לנקוט בכל אמצעי אפשרי בכדי לשמור על כל החיילים שלי כשהם חזקים, שלמים ונמצאים איתי במשך כל 12 החודשים שאנו נמצאים באזורי הקרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully