וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטב מאוחר: סיימה תואר אחרי 19 שנים

ב-1992, קטי ויצטום לקחה "כמה קורסים בחשבונאות", בשאיפה לקבל קידום בעבודה. השנה היא תסיים את לימודיה. "אני כמעט נחרדת מהמחשבה מה אעשה עם עצמי בקיץ הקרוב", התלוצצה

קטי ויצטום, סטודנטית באוניברסיטת איווה, החליטה לסיים השנה את לימודיה - בכל מחיר. העובדה שמאז 1992 היא למדה כבר 40 סמסטרים, ובכל אחד מהם ניגשה לקורס אחד בלבד, לא הפריעו לה.

ויצטום היא רק אחת מבין בוגרים רבים שיסיימו השנה את לימודיהם באוניברסיטה, במדינה השקטה שבצפון ארצות הברית. עם זאת, ספק אם מישהו מהסטודנטים האחרים גרר את לימודיו כפי שעשתה ויצטום. לדבריה, היא רצתה לאזן בין תפקידה כמנהלת חשבונות לחיי המשפחה שלה. אחת מבנותיה, אגב, אף חלקה איתה את ספסל הלימודים: היא סיימה את לימודיה באוניברסיטת איווה ב-2005.

מי שעודד את ויצטום לקחת "כמה קורסים בחשבונאות" היה מנהל העבודה שלה, בחברה שבה החלה לעבוד ב-1988. הוא הבטיח לה כי תקודם במקום העבודה אם תעשיר את השכלתה האקדמית.

הבטיחה לאביה הגוסס: "אמשיך בלימודים"

במהלך לימודיה, חלה אביה של ויצטום, ומת בסופו של דבר. לדבריה, הוא היה זה שדחק בה להמשיך את הלימודים, ולא לוותר לרגע. "אם הגעת עד כאן", נהג לומר לה, "מדוע שלא תמשיכי עד שתשלימי את התואר". כשהיה אביה על ערש דווי, הבטיחה לו ויצטום כי תעשה כל שיידרש על מנת לסיים את לימודיה, גם אם תגיע לגיל 50 כשתזכה בדיפלומה הנכספת.

בראיון שפורסם עמה באתר האוניברסיטה, סיפרה ויצטום על תחושת הסיפוק האדירה שאופפת אותה לקראת סיום הלימודים. "למדתי במשך כל כך הרבה זמן - אני כמעט נחרדת מהמחשבה שלא אדע מה לעשות עם עצמי בקיץ הקרוב", התלוצצה. ויצטום, יצוין, קיבלה בסופו של דבר את הקידום שהובטח לה: כיום היא מנהלת חשבונות בכירה, באותה חברה שבה היא עובדת כבר 21 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully