וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בלבנון: פיצוץ במחסן נשק של חיזבאללה

גורמי צבא בלבנון דיווחו כי סדרת פיצוצים הרעידה את הכפר שהבייה שבדרום המדינה, וכנראה מדובר בפיצוץ מחסני תחמושת של חיזבאללה. בעקבות הפיצוצים נפצעו חמישה בני אדם, ואש פרצה במקום. אנשי חיזבאללה הגיעו למקום בכדי לכבות את האש ולחקור את נסיבות המקרה

בוושינגטון מדברים אולי שלום, אך המזרח התיכון ממשיך בשלו: מספר פיצוצים נשמעו היום (שישי) בכפר שהבייה שבדרום לבנון, סמוך לגבול עם ישראל, כך דיווחו גורמי ביטחון ועדי ראייה שהיו במקום. גורמים בצבא לבנון העריכו כי הפיצוצים אירעו במחסני תחמושת.

האתר "לבנון נאו" מדווח כי גורם אנונימי מסר שהפיצוץ אירע במחסני תחמושת של חיזבאללה. לדבריו, אנשי חיזבאללה הגיעו למקום כדי לכבות את האש שפרצה בעקבות הפיצוצים, והחלו בחיקרת נסיבות המקרה.לדברי הגורם, הפיצוצים אירעו בבניין בן שלוש קומות, וכתוצאה מהם נפצעו חמישה בני אדם. הגורם הוסיף כי בעליו של הבניין הוא אדם המזוהה בשם "וו.ס". מאוחר יותר היום צפוי מנהיג חיזבאללה, השייח' חסן נסראללה, לשאת דברים לרגל "יום אל-קודס".


גורם ביטחוני לבנוני ציין כי "היה יותר מפיצוץ אחד בבית בפרברי שהבייה. בדרך כלל משמעות הדבר היא כי תחמושת התפוצצה". שהבהייה הוא כפר הנמצא כ-15 קילומטרים מזרחית לצור, סמוך לגבול ישראל.

לפני כשבוע דיווח העיתון הכוויתי "א-ראי" כי ישראל מתכוננת לתקוף מחסנים ומפעלי נשק של חיזבאללה בסוריה. לפי הדיווח, ישראל הציבה באחרונה אוגדת שריון באזור חוות שבעא שברמת הגולן. גורמים צבאיים העריכו כי הכוחות הנמצאים כעת בשטח מספיקים בכדי לצאת למתקפה.

עדכון ראשון: 14: 14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully