וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב הסעודית: מטוסי ישראל לא יעברו בשטחנו

גורמים בערב הסעודית הכחישו את הדיווחים לפיהם יתירו למטוסי תקיפה ישראלים להשתמש בשטחה האווירי במהלך התקפה על מתקני הגרעין של אירן. בכיר סעודי: "אנו מתנגדים להפרת ריבונותינו, אין לנו כל קשר עם ישראל"

ערב הסעודית הכחישה אמש (שבת) את הפרסומים לפיהם תאפשר למפציצים ישראלים לעבור בשטחה האווירי בדרכם לאירן. מקור בשלטון הסעודי אמר לסוכנות הידיעות של המדינה כי היא מתנגדת בתוקף להפרת ריבוניותה, וכי אין לה כל קשר עם ישראל.

על פי הדיווח שהתפרסם בטיימס הלונדוני, ערב הסעודית תאפשר למטוסים ישראלים לחלוף בשטחה במקרה שיתקיפו את מתקני הגרעין האירניים. על פי הדיווח ייפתח מסדרון אווירי צר בצפון המדינה בו ייתאפשר למטוסי ישראל לטוס בדרכם לאירן. עוד נמסר כי הסעודים ערכו ניסויים במערכות ההגנה האוויריות שלהם על מנת להבטיח כי לא יופעלו בתגובה למעבר המטוסים הישראליים.

לדברי גורמים סעודיים שצוטטו בדיווח, יש במדינה הסכמה כללית להתקפה ישראלית על מתקני הגרעין האירניים. זאת מכיוון שהיא חולקת עם ישראל את הסלידה מהמשטר האירני ושאיפותיו הגרעיניות. "כולנו יודעים את זה. ניתן לישראלים לעבור ולא נראה כלום", אמר אחד הגורמים שצוטט בעיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully