וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הזקפה: עיוורון, חירשות ומוות

על פי מחקר שפורסם בבריטניה, הוויאגרה גרמה למשתמשים בה להפוך לחירשים ולעיוורים ולקבל מחלות שונות כגון עקמת של הפין

ויאגרה גרמה למותם של 109 אנשים, כך נטען במחקר חדש שנערך בבריטניה. לפי המחקר, הכדור המשמש לפתרון בעיות אין-אונות, הוביל ל-44 התקפי לב קטלניים ולעוד 29 מקרים של מוות פתאומי.

סוכנות פיקוח התרופות ומוצרי הבריאות "וואטצ'דוג" סיפרה ל"סאן" הבריטי, כי עוד כשבעה אנשים טענו שהוויאגרה הפכה אותם לעיוורים. שני פציינטים נוספים טענו כי הפכו חירשים בגלל התרופה ועוד שניים טענו כי בשל הוויאגרה הם נעים כעת בכיסא גלגלים.

31 פציינטים נוספים שהשתמשו בוויאגרה, התלוננו על פריאפיזם – מצב רפואי פוגע ומכאיב בו הזיקפה מתמשכת והפין אינו חוזר למצבו הרפה, וזאת למרות היעדר גירוי פסיכולוגי או פיזיולוגי במשך ארבע שעות. ב"טיימס אוף אינדיה" דווח כי שניים מהפציינטים אף התלוננו על מצב נדיר הנקרא מחלת פיירוני, בו נוצרת הצטלקות של הפין הגורמת לדרגות משתנות של עקמת באיבר, כך שהוא נראה בצורה האות U.

לפי המחקר, התקבלו בבריטניה למעלה מ-1,000 דיווחים על בעיות שגרם הכדור הכחול, שנרשמו במאגר מידע ענק אשר כולל בתוכו למעלה מ-1,500 תופעות לוואי הנובעות מהויאגרה.

כדור הויאגרה, המשמש כתרופה לאין-אונות, נרשם ללקוחות בבריטניה למעלה ממיליון פעמים בשנה. "הגשה של מחקר חשוד אינה בהכרח מלמדת כי תופעות הלוואי המצוינות בו נגרמו על ידי כדור הויאגרה", טען דובר ה- MHRA, הסוכנות הממשלתית לפיקוח אחר תרופות בבריטניה.

  • עוד באותו נושא:
  • ויאגרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully