וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד מצמרר של מרדף אלים בכביש

נהג אוסטרלי עקף רכב אחר ובמשך 10 דקות הוא נלחם על חייו לאחר הנעקף התנגש בו עם מכוניתו שבע פעמים ולאף קפץ על השמשה הקדמית וניפץ אותה באגרופים חשופים. והכל צולם

הסיפור המטורף הזה מגיע מבריסביין, אוסטרליה. קן אולסן, שוטר לשעבר, נסע בשלווה על הכביש המהיר והפעיל את מצלמה אותה הצמיד ללוח השעונים כדי לצלם את הנוף. לפתע חתך אותו רכב אחר והנהג נופף לעברו באגרופים והחל לנהל מרדף מטורף, בו הנהג העצבני מתנגש שבע פעמים ברכבו של אולסן בניסיון להעיף אותו מהכביש.

"הוא היה משוגע לחלוטין", סיפר אולסן לטלוויזיה האוסטרלית, "חששתי לחיי. הייתי צריך לחתוך איי תנועה ולעבור נתיבים כדי לנסות ולהתחמק ממנו. הצלחתי לחתוך אי תנועה אחד ואז הוא התנגש בי מהצד, אז הייתי צריך לחתוך לכיוון השני. הוא התנגש בי כל כך הרבה פעמים שהייתי בטוח שהרכב יפסיק לנסוע. ברגע שזה יקרה, ידעתי, המטורף הזה הולך להרוג אותי".

אולסן התקשר למשטרה ודיווח על הנהג שמנסה לחסלו. תוך כדי השיחה עם השוטרים הנהג עצר לפניו - והתנגש בו בעוצמה מאחור. הנהג יצא מרכבו וקפץ על השמשה הקדמית של אולסן, חבט באגרופיו על השמשה וניפץ אותה. אולסן שם גז והצליח לנער אותו מהרכב. לאחר מכן הוא נסע לתחנת המשטרה הקרובה. "החוויה הזאת הייתה לי קשה מאוד", סיכם לאחר מכן. "זה משהו שאתה לא מצפה לו - איך אתה אמור להתמודד עם מישהו שמנסה להרוג אותך על הכביש?"

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully