וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמנות לנצח: הכלב הסיני לא זז מקבר בעליו

20.11.2011 / 13:57

גם שבוע אחרי מותו של לאו פאן מסרב כלבו, שהיה חברו היחיד בחייו, למוש מקברו. בתחילה ניסו התושבים להחזירו לכפר, אך לבסוף הבינו שלא ניתן לאלצו - והחליטו לבנות לו מלונה ליד הקבר

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

הכלב הוא אולי ידידו הטוב של האדם, אבל מה קורה כשהאדם הולך לעולמו? כלב אחד מהכפר פנז'יאטון שבמזרח סין מוכיח שהנאמנות לבעלים יכולה להימשך גם לאחר המוות.

לאו פאן, תושב הכפר, חי לבדו כל חייו. כלבו, ששמו לא ידוע, היה למעשה חברו היחיד. בתחילת החודש מת פאן בגיל 68, ואחרי שניקו את ביתו - הבחינו שהכלב נעלם. זמן קצר אחר מכן איתרו תושבי הכפר את הכלב סמוך לקבר בעליו המת. במשך שבוע ימים הוא נותר שם, מסרב לעזוב. התושבים ניסו להשיבו לכפר, אך ללא הצלחה.

יפן, אחרי הצונאמי: צפו בכלב שנותר לצד חברו הפצוע

"ראיתי את הכלב כשעבדתי בשדה", סיפר אחד התושבים, "אז קראתי לו ורציתי להביא אותו אליי הביתה, כי יש לי כלב אחר. נתתי לו לחמנייה חמה כשהוא בא אליי הביתה. הוא תפס את הלחמניה, ואז רץ בחזרה. קראתי לו, אבל הוא רץ עוד יותר מהר אל הקבר ונשאר שם".

נאמנותו של הכלב ריגשה את כל תושבי הכפר, שממשיכים לספק לו מים ומזון בקביעות. בינתיים לא נראה שהוא מתכוון לנטוש את בית הקברות בקרוב, והתושבים אף מתכננים להקים לו מלונה בצד הקבר.

עוד סיפורי כלבים:
הגור בנדיט נגד קוביית הקרח: סרטון מלחמת העולמות
מיוחד לחורף: המגפיים, הסוודר והמטרייה שיחממו את כלבכם
ינבחו לשוכרה: פאב לכלבים נחנך בלונדון
נמצא הכלב החמוד ביותר בעולם?

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully