וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך מתוך שינה, נפל 20 מטרים מצוק - ושרד

בעוד חבריו לטיול בקנטאקי מביטים בו ולא מבינים את המתרחש, ראיין קמפל קם מהערסל בו נרדם, הלך עד קצהו של צוק ונפל. למזלו, נחת על שיח באזור שהיה מלא סלעים ואבנים

ראיין קמפל מאוהיו נפל מצוק אחרי שהלך מתוך שינה בקמפינג. מתוך חדשות ABC, צילום מסך
יצא עם חבלות קלות. קמפל/צילום מסך, מתוך חדשות ABC

ראיין קמפל מאוהיו היה בטוח שהוא עומד למות כשהתעורר – רגע לפני שנחת מנפילה מצוק. קמפל בן ה-27 הלך מתוך שינה במהלך טיול בטבע ונפל מצוק בגובה של כ-20 מטרים. שיח רודודנדרון הציל את חייו. "הייתי בטוח שאני מת, או לפחות פגוע מאוד", סיפר ראיין לחדשות איי. בי. סי. "קשה לך להאמין שאתה נופל מכזה גובה ויוצא מזה".


קמפל היה בטיול קמפינג עם חברים באזור הנהר האדום בקנטאקי בשבוע שעבר ונרדם בערסל. כשעה לאחר מכן הוא קם מהערסל והחל ללכת מתוך שינה. בעוד חבריו מביטים בו ולא מבינים את המתרחש, קמפל הלך עד קצהו של צוק ונפל 20 מטרים מטה.

נדרשו לצוותי ההצלה שלוש שעות להגיע לזירת האירוע וכשירדו אל ההר בו היה קמפל, הם מצאו אותו, באורח פלא, בחיים וללא פציעות קשות. "הייתי דיי המום כשלא ראיתי פציעות משמעותיות", אמר חבר צוות החילוץ וההצלה דיוויד פיפר. שעה חלפה עד שהצליחו המחלצים להעלות את ראיין על אלונקה ולהחזירו אל ההר. אז, ראה קמפל לראשונה מאיזה גובה הוא נפל. "להעלות בחזרה למעלה היה סוריאליסטי כי ראיתי כל מטר של הצוק ממנו נפלתי הרגע", סיפר.

המחלצים הכירו בכך שהנחיתה הרכה של קמפל על השיח הגדול, באזור מלא סלעים ואבנים, היא שהצילה את חייו. "אחרת, יותר סביל להניח, שהנפילה הייתה קטלנית", הוסיף ג'ון מאי, גם הוא מצוות החילוץ. הוא פונה לבית החולים הסמוך שם טיפלו בחתך בראשו ובצלעות הסדוקות שלו ושוחרר במהירות מאשפוז. עם שחררו הבטיח קמפל לצוות החילוץ כי הם לא יצטרכו להצילו יותר לעולם: "אני לא מתכוון לשים את עצמי בסיטואציה דומה ולאפשר לזה לקרות שנית", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully