וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: גנבי מתכות הצליחו להעלים גשר פלדה שלם

שני אחים תושבי פנסילבניה פירקו לפני כשבועיים בעזרת מבער גשר באורך 15 מטרים, שנמצא בשטח פרטי. הם ניסו למכור אותו לחברת מחזור, אך החברה דיווחה עליהם למשטרה - והם נעצרו

גנבי מתכות הצליחו להעלים גשר שלם - אך לבסוף נתפסו: במשך כשבועיים ניסו הרשויות במדינת פנסילבניה שבארצות הברית לפתור את התעלומה - להיכן נעלם בשלמותו גשר פלדה שמשקלו כ-15 טונות וחצי ואורכו 15 מטרים, באזור מיוער ונידח במערב המדינה. בסוף השבוע נמצא הפתרון, עם מעצרם של שני אחים החשודים בגניבה, והגשת כתבי אישום נגדם בגין גניבה, קשירת קשר והחזקת רכוש גנוב.

לפי כתב האישום, שהוגש נגד אלכסנדר ובנג'מין ג'ונס, תושבי העיירה ניו קאסל בני 25 ו-24, השניים נעזרו במבער כדי לפרק את גשר "קוברט'ס קרוסינג" בעיירה נורת' ביוור, הנמצאת כ-100 קילומטרים מצפון לעיר פיטסבורג. הגשר, שנבנה בתחילת המאה הקודמת, נמצא בשטח פרטי בבעלות חברת פיתוח מקומית.

הגניבה, לפי דיווחי הרשויות, התרחשה "מתישהו בסוף ספטמבר או תחילת אוקטובר" (הגשר, כך נראה, אינו נמצא בשימוש תדיר במיוחד). את המתכת מיהרו השניים להציע למכירה, ב-5,179 דולרים בלבד - סכום זעום למדי, היות ששוויו האמיתי של הגשר הוערך בכ-100 אלף דולרים, על פי דיווח העיתון המקומי "פיטסבורג פוסט-גאזט". כך או כך, בחברת המחזור שקנתה את המתכת לא השתכנעו מסיפורם של השניים, שטענו כי קיבלו אישור לפרק את הגשר, ודיווחו עליהם למשטרה.

דובר החברה שהגשר בבעלותה מסר לעיתון כי בעלי עסקים סמוכים השתמשו בו בתכיפות, אם כי לרשותם עומדות גם דרכים חלופיות. עוד דיווח ה"פוסט-גאזט", כי לפי אחת האמונות הרווחות בקרב תושבי האזור, הגשר היה "רדוף רוחות". בין היתר, נפוצו במהלך השנים דיווחים על רוח של נערה יפהפייה הנראית חוצה את הגשר בליל נשף התיכון השנתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully