וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצב חשוד בקשר פסול עם 8 שוטרות, יעומת עם המעורבות

הקצין הבכיר חשוד שהטריד מינית לפחות חלק מהמעורבות. הוא נחקר הלילה במשרדי מח"ש, ויגיע היום לעימות עם חמש מהמעורבות. החשוד היה מועמד למפכ"לות, אך כעת הוא צפוי לפרוש מהמשטרה

צילום: קובי אליהו, עריכה: גדי וינסטוק

הניצב הבכיר במשטרה, שנחקר הלילה במח"ש, חשוד בקיום קשר פסול עם שמונה שוטרות לפחות, וייתכן כי גם הטריד מינית חלק מהן. לפחות חמש מהמעורבות בפרשה יגיעו היום (שני) למסור עדות במשרדי היחידה לחקירות שוטרים, וככל הנראה ייערכו עימותים בינן לבין הקצין הבכיר.

טלטלה במשטרה: ניצב בכיר נוסף נחקר בחשד להטרדה מינית

הניצב החשוד הסתמן כמועמד למפכ"לות המשטרה, אולם עם חשיפת החשדות נגדו, הוא צפוי לפרוש מהמשטרה. במהלך הלילה, הוא נחקר במח"ש בחשד שהטריד מינית בחודשים האחרונים שוטרת זוטרה שנזקקה לסיוע, וכן שביצע בה מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות. בתום חקירתו, שוחרר למעצר בית של חמישה ימים.

עוד בוואלה! חדשות:
שולה זקן השתחררה מהכלא: "תנו לי לחזור לחיים נורמליים"
פרשת השחיתות: מזכיר הממשלה לשעבר עוכב לחקירה
הניצב החשוד שקיים קשר אסור עם פקודה: מפקד מחוז ש"י

ניצב בכיר החשוד בהטרדות מיניות מגיע לחקירה במח"ש. טלי מאייר
הניצב החשוד מגיע לחקירה, הבוקר/טלי מאייר

על פי החשד, הקצין הבכיר מחק את המסרונים ששלח לשוטרת מיד לאחר שזומן טלפונית לחקירה על ידי ראש מח"ש ועל כן הוחלט לחקור אותו באופן מידי ואף לבדוק חשד שניסה לשבש מהלכי משפט ולהשמיד ראיה. החקירה נפתחה בעקבות מידע שהעביר קצין משטרה אחר ששמע על מעשה ההטרדה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
משרד המשפטים בתל אביב. אורי לנץ
משרדי מח"ש בתל אביב/אורי לנץ

"גם לקצין בכיר במשטרה יש זכויות וגם לקצין בכיר עומדת זכות החפות", אמר היום סנגורו של הניצב החשוד, עו"ד ששי גז. "בואו נמתין, וניתן למח"ש לעשות את העבודה. זה יום עצוב, שבו קצין בכיר כל כך נחקר בעבירות כאלה". עו"ד גז מסר כי החשוד שיתף פעולה עם חוקריו.

רעייתו של הקצין אמרה לוואלה! חדשות: "בעלי לא יכול לדבר כעת על הנושא". הקצין הסתגר בביתו מאז שעות הבוקר, כשהסתיימה חקירתו. הוא אמר לאחד ממקורביו כי לא התכוון לשבש את החקירה של מח"ש, וטען כי מחיקת המסרונים שבה הוא חשוד הייתה רק לשם כך שבני משפחתו לא יראו את ההתכתבות. לדבריו, אמר זאת גם בחקירתו.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully