וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימני ההפוגה: סוכריות החשיש של התיירים הצרפתים

19.8.2014 / 0:30

במשטרה מספרים כי מאז תחילת הפסקת האש נתפסו 11 תיירים מצרפת שהביאו את הסם האסור בשפופרת משחת שיניים או כסוכריות למציצה. "לא רוצים לרכוש את הסם בארץ ולממן את חיזבאללה"

סוכריות חשיש שנתפסו בידי משטרת ישראל, אוגוסט 2014. חטיבת דובר המשטרה
סוכריות חשיש שנתפסו אצל תיירים מצרפת, לאחרונה/חטיבת דובר המשטרה

אחד מהיתרונות הברורים של הפסקת האש בין ישראל לחמאס הוא חידוש תנועת התיירים לארץ - במיוחד מכיוון צרפת. אבל לתופעה המבורכת יש גם צדדים שליליים, בהם התגברות ייבוא סם החשיש לארץ על ידי חלק מהתיירים, שטורחים גם לספק הסבר מקורי למעשיהם.

"מיום חמישי עצרנו 11 תיירים צרפתים שבכליהם נמצא הסם", סיפר קצין במחוז מרכז של המשטרה. "בכל המקרים הם סיפרו על כך שהם ביקשו להביא את הסם לשימושם העצמי. כששאלנו אותם מדוע הם מסתכנים בייבוא הסם לישראל, הם אמרו לנו: 'אנחנו לא רוצים לממן ברכישת החשיש שלנו את החיזבאללה. החשיש בישראל מקורו בלבנון, והרווחים שלו הם של חיזבאללה'".

עוד בוואלה! חדשות:
הפלסטינים: סוכם על הארכת הפסקת האש ב-24 שעות נוספות
ישראלים חוששים מהאבולה: ”מודדים חום במשרד”
חשפה פדופילים ברשת: ”הוטרדתי ללא רחמים”

סוכריות חשיש שנתפסו בידי משטרת ישראל, אוגוסט 2014. חטיבת דובר המשטרה
בחלק מהמקרים החשיש מוסתר בתוך שפופרת משחת שיניים. מנה שנתפסה בימים האחרונים/חטיבת דובר המשטרה

שוטרי משטרת נתב"ג, בפיקוד נצ"מ סיגל בר-צבי, התמקדו בימים האחרונים באיתור הברחות של החשיש הצרפתי, שמגיע בחלקו כסוכריות למציצה או שמוחבא בתוך שפופרת משחות שיניים. התפיסה האחרונה של הסם הייתה אמש, כשלנמל התעופה הגיע תייר צרפתי שבכליו נמצאה משחת שיניים שעוררה את חשדם של השוטרים. כשבדקו את התכולה של השפופרת, הם גילו שהיא מכילה חשיש.

ברוב המקרים בלשי המשטרה פותחים בהליך פלילי נגד התיירים אך מאפשרים את כניסתם לישראל. במשטרה הבינו שעליהם להקפיד עתה בבדיקת התיירים המגיעים לפחות מצרפת כדי לוודא שבכליהם אין את הסם האסור.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully