וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטר בתפקיד רגיש מכר מידע לראש ארגון פשע

10.7.2014 / 15:50

לפי החשד, ראש ארגון פשע שכר את שירותיו של חוקר פרטי כדי לברר מידע מסווג אודות הארגון. החוקר שילם לאדם שיקשר אותו עם רכז מודיעין ביחידת להב 433, והאחרון מכר לו את המידע הפנימי

אילוסטרציה. ShutterStock
ראש ארגון הפשע הצליח לחדור למערכת המודיעין של יחידת להב 433/ShutterStock

הותר לפרסום: המשטרה עצרה היום (חמישי) ראש ארגון פשע מהמרכז בחשד שקיבל מידע פנימי מתוך היחידה למלחמה בשחיתות, להב 433, בנוגע לארגון שהוא עומד בראשו. ראש הארגון הצליח לקבל את המידע המסווג כשפנה לחוקר פרטי, והחוקר הפעיל אדם נוסף שקישר אותו עם רכז מודיעין ביחידה.

רכז המודיעין העביר תמורת תשלום את החומרים המסווגים על ארגון הפשיעה לאדם שקישר בינו לבין החוקר הפרטי, והאחרון מכר את המידע לחוקר הפרטי. חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים (מח"ש) עצרו ביום שישי את רכז המודיעין, את החוקר הפרטי ואת האדם שקישר ביניהם. מעצרם של רכז המודיעין ואיש הקשר הוארך עד יום רביעי, והחוקר הפרטי שוחרר לאחר חקירה.

עוד בוואלה! חדשות:
תושבי עמל ב': סירבו להכניס אותנו למגדלי יו באזעקה
לפיד: "הכנסת החרדים לממשלה? לא יקרה"
צפו: הפילים בספארי מגינים על הגורים בזמן אזעקה

אילוסטרציה. ShutterStock
המידע המסווג עבר בין כמה מתווכים, עד שהגיע לראש ארגון הפשע/ShutterStock

חוקרי מח"ש הצליחו לעצור את רכז המודיעין באמצעות תיעוד המפגשים בין החוקר הפרטי להאדם שקישר ביניהם ולפי החשד, באותם מפגשים קיבל החוקר הפרטי מידע מסווג על ארגון הפשיעה מתוך היחידה המשטרתית. לדברי חוקרי מח"ש, במשך תקופה ארוכה נפגש החוקר הפרטי עם עבריינים שמשתייכים לארגון הפשיעה שהלקוח שלו עמד בראשו, וביצע בשבילם עבודות כדי לקבל חומרים מודיעיניים אודות הארגון.

רכז המודיעין, איש הקשר והחוקר הפרטי הכחישו את המיוחס להם, ולדברי החוקר הפרטי והאדם שקישר בינו לבין רכז המודיעין, הפגישות ביניהם נערכו בשל מצבו המשפחתי של איש הקשר. לדברי חוקרי מח"ש, צפויים מעצרים נוספים ונראה כי הפרשה רק בתחילתה.

עורך הדין של איש הקשר, קובי בן שעיה, מסר בתגובה לפרשה: "מרשי מכחיש מכל וכל את החשדות המיוחסים לו. מדובר באדם ללא עבר פלילי ונורמטיבי לחלוטין. כשהתמונה תתבהר, החשדות יוסרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully