וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה בישיבה חשוד שתקף מינית 10 מתלמידיו בבני ברק

11.11.2013 / 9:46

החשוד, בן 43 מאשדוד, קשר עצמו למעשים מגונים ולמעשי סדום שביצע בבני 16-8, כך לטענת המשטרה, שחושדת כי ישנם קורבנות נוספים. החקירה נפתחה בשל תלונות מגורמי רווחה בעיר

מורה בן 43 מאשדוד נעצר אתמול (ראשון) בחשד שתקף מינית תלמידים בישיבה בבני ברק, שבה עבד. התלונות הגיעו למשטרת מרחב דן דרך גורמי הרווחה בעיר, ולפיהן החשוד נהג לבצע מעשים מגונים ומעשי סדום בתלמידים, בני 16-8. החשוד הושעה מעבודתו לפני מספר ימים ולפי המשטרה קשר עצמו במהלך חקירתו למעשים שמיוחסים לו.

חשוד ביצוע מעשי סדום תלמידי ישיבה בבני ברק. יותם רונן
המשטרה חושדת שיש קורבנות נוספים. המורה החשוד, היום/יותם רונן

בשלב זה למשטרה ידוע על עשרה מקרים שבהם חשוד המורה בתקיפה מינית. מעצרו הוארך היום בשלושה ימים בבית משפט השלום בתל אביב.

בחודש שעבר זוכה מורה מבני ברק שהואשם בתקיפה של ילד בן 10, לאחר שנקבע כי לעד התביעה "דעות קדומות בוטות ומוצקות כלפי המגזר החרדי", ולכן לא ניתן להסתמך על עדותו כדי להרשיע את הנאשם.

חשוד ביצוע מעשי סדום תלמידי ישיבה בבני ברק. יותם רונן
המורה החשוד, היום/יותם רונן

באוגוסט אשתקד הוגש כתב האישום נגד המורה, תושב בני ברק, כיום בן 38, בו נטען כי במרץ 2011 תקף את הילד בגינה ציבורית, והמשיך להכותו גם לאחר שהילד נפל על המדרכה ובכה והתחנן שיפסיק. עוד נטען, כי העד עבר במקום, קרא לנאשם להפסיק וצילם אותו בטלפון הסלולרי שלו. השופטת לימור מרגולין-יחידי מתחה ביקורת על המשטרה, על כך שלא נעשו נסיונות אקטיביים לאתר את הילד או מבוגרים אחרים שהיו באותה עת בגינה. "מדובר במחדלי חקירה שהקשו על קבלת תמונה מלאה, ברורה ומהימנה ביחס לאירועים שהתרחשו", כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully