וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ביצעו עבירות מין בקטינים וסרסרו בהם

9.8.2013 / 14:40

תושב ראש העין כבן 20 ותושבת מושב סמוך בת 54 חשודים גם כי סיפקו לקטינים סמים ואילצו אותם לקיים יחסי מין בינם לבין עצמם. הם מכחישים את החשדות, אך מעצרם הוארך

פרשת סרסרות חמורה במרכז הארץ: צעיר כבן 20 מראש העין ותושבת אחד המושבים הסמוכים לעיר בת 54 נעצרו היום (שישי) בחשד שביצעו עבירות מין בכמה קטינים וסרסרו בהם לשירותי מין עבור מבוגרים במשך ארבע עד חמש השנים האחרונות. בנוסף, השניים חשודים שסיפקו לקטינים סמים ואילצו אותם לקיים יחסי מין בינם לבין עצמם. עבור המעשים, כך נחשד, קיבלו הקטינים כסף וטובות הנאה. מעצרם של השניים, החשודים בביצוע מעשים מגונים, מעשי סדום וסחר בקטינים למעשה זנות, הוארך בחמישה ימים בבית משפט השלום בפתח תקווה. החשודים מכחישים את החשדות המיוחסים להם.

לדברי המשטרה, עד כה נחקרו קטין אחד ושני עדים נוספים שמחזקים את החשדות כנגד השניים. נציג המשטרה טען בדיון בבית המשפט כי בידי המשטרה מידע על קטינים נוספים שנפלו קורבן, אך טרם גבו מהם עדות. על פי החשד, מדובר במספר לא מבוטל של קטינים שכלפיהם בוצעו העבירות המיוחסות לחשודים.

אילוסטרציה. ShutterStock
במשטרה חושדים שמדובר בתופעה רחבה של סרסרות בקטינים/ShutterStock

החקירה נפתחה לאחר שמכרה של החשוד העבירה למשטרה מידע על האירועים עליהם שמעה ולחלקם, לדבריה, אף הייתה עדה. לדברי החשוד, האישה שפנתה למשטרה עשתה זאת ממניע של נקמה לאחר שהוציאה מביתו בתום תקופה בה התגוררה אצלו כי נודע לו שהיא עוסקת בזנות.

"חשד סביר לביצוע העבירות"

שופטת בית המשפט השלום בפתח תקווה מירב בן ארי אמרה כי מעיון בחומר החקירה עולה "חשד סביר לביצוען של העבירות". לדבריה, "נתתי דעתי לטענת החשודים לפיה החקירה מקורה בנקמה של אדם מסויים. ואולם, בשלב זה, לטעמי, קיים חשד סביר מגורמים שאינם תלויים באותו אדם. נוכח טיבן של העבירות ופעולות החקירה המבוקשות, אני מוצאת שמתקיימות עילות המעצר המפורטות בבקשה, כאשר בשלב זה לא ניתן להשיג את מטרת המעצר בדרך אחרת".

עורכת הדין גלית בש מהסנגוריה הציבורית, באת כוחו של החשוד, אמרה במהלך הדיון כי מרשה "שיתף פעולה בחקירה והסביר את המניע של המתלוננת ויכול שיש מקום לחקור גם אותה תחת אזהרה לאור העיסוקים שלה. מדובר בטעמים נקמניים, בזה שהחליט להוציא אותה מביתו לאחר שנודע לו מה טיב עיסוקה. החשוד מכחיש מכל וכל פעילות מינית או סרסורית בכל צורה שהיא. בביתו של החשוד לא נתפסו סמים או משהו שיכול לקשור אותו לעניין זה".

עו"ד עלא מסארווה מהסנגוריה הציבורית, בא כוחה של החשודה, אמר במהלך הדיון כי "החשודה סובלת ממחלות רבות ושונות. היא סובלת מצהבת, שחמת, היא גם הולכת עם חמצן, יש לה לחץ דם ריאתי. קשה להעלות על הדעת מצב שבו אישה במצבה ובגילה על רקע המחלות השונות שיש לה תנהל אורח חיים כפי שיכול להשתמע מהבקשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully