וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את גיסתו בת ה-15 שפנתה אליו לסיוע

גלעד גרוסמן

7.11.2012 / 15:24

תושב השפלה נאשם כי לאחר שהנערה בת ה-15 התוודתה בפניו על התקפה מינית שעברה - על ידי קטין במשפחתם - הוא רכש את אמונה ואז אנס אותה במספר מקרים, בעת ששמרה על ילדיו

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד תושב השפלה בן 27, הנאשם באונס וביצוע מעשים מגונים באחותה בת ה-15 של אשתו, מעשים שהחלו לאחר שהתוודתה בפניו שנפלה קורבן לעבירות מין מצד קטין במשפחתם.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרן וקסלר מפרקליטות מחוז מרכז, הקטינה נהגה לשמור על ילדיהם של הנאשם ואחותו. ביוני השנה היא פנתה אל הגיס וסיפרה לו שהיתה קורבן לעבירות מין מצד קטין בן משפחה. הנאשם, כך נטען, התנהג כאילו הוא מעוניין לשמש לה אוזן קשבת ולסייע לה, ולכן היא נהגה לפנות אליו לעזרה ולחלוק עמו את מצוקותיה.

זמן קצר לאחר מכן שמרה הנערה על ילדיו של הנאשם, בעת שהוא ואשתו ההרה היו בבית החולים. כאשר הוא שב לבית הוא הציע לנערה לצפות בסרטים בפלאפון שלו, ואז הראה לה סרטים פורנוגרפיים. יומיים לאחר מכן הוא הציע לקנות לה טלפון סלולרי, ואמר לה שתראה בו דמות של אב. כשבוע לאחר מכן, בזמן שהנערה עבדה על המחשב בביתו של הנאשם, הוא הראה לה סרט פורנוגרפי. היא לא רצתה לצפות בסרט והחלה לשחק בטלפון של הנאשם, ואז הוא החל לעסות את גבה וניסה לגעת לה בחזה ובאיבר מינה.

בהמשך של אותו החודש, נטען בכתב האישום, ביקש הנאשם מהנערה להגיע לביתו כדי שיתן לה כסף עבור טיפול אצל אשה ש"משחררת לחצים". הנערה הגיעה לבית כדי לומר לו שאינה מעוניינת בטיפול או בכסף, ואז הוא שכנע אותה לעסות את גבו. תוך כדי העיסוי הוא נישק אותה והפשיטה. בהמשך, במספר מקרים בהם שמרה הנערה על ילדיו של הנאשם, הוא אנס אותה וביצע בה מעשים מגונים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully