וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רשות המסים מנהלת חקירה נגד השר נאמן

גלעד גרוסמן

29.2.2012 / 0:03

לאחר בדיקה חשאית שערכה בשנתיים האחרונות, מבקשת רשות המסים את אישורו של היועץ המשפטי כדי לזמן לחקירה את נאמן בנוגע לתקופה טרם מינויו לשר. לשכתו סירבה לאשר או להכחיש

רשות המסים מנהלת בשנתיים האחרונות חקירה חשאית נגד שר המשפטים, יעקב נאמן, כך דווח אמש (שלישי) בגלובס. נאמן נחשד כי לא שילם את מלוא המס אשר היה עליו לשלם, בעקבות בדיקה סמויה של רשות המסים לגבי הכנסותיו ונכסיו של השר.

לאור הדברים, ביקשו בכירי רשות המסים רשות מהיועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, לזמן את נאמן לבירור במשרדיהם. יצוין כי הבדיקה סובבת סביב הכנסותיו של נאמן בתקופה שקדמה למינויו כשר המשפטים, כשייסד והיה ראש משרד עורכי הדין הרצוג-פוקס-נאמן.

זו אינה החקירה הראשונה שנפתחה נגד השר נאמן. במהלך הקדנציה הקודמת של נאמן כשר המשפטים, בממשלת נתניהו הראשונה, נפתחה נגדו חקירה בחשד למתן עדות שקר ושבועת שקר בנוגע לתצהיר שהגיש לבג"ץ. נאמן התפטר מתפקידו, הוגש נגד נאמן כתב אישום, ממנו הוא זוכה לבסוף.

ברשות המסים מסרו בתגובה כי הם אינם מתייחסים לחקירות, "בין אם מתנהלות ובין אם לא". במשרד המשפטים סירבו לאשר או להכחיש את הפרטים. "היועץ המשפטי לממשלה אינו נוהג לשתף את הציבור בהתייעצויותיו עם רשויות האכיפה, הן במקרים שיש לפניה בסיס כזה או אחר, והן במקרים בהם אין לפניה אחיזה במציאות", נמסר בתגובת המשרד.

עוד על השר נאמן:
השר נאמן הדריך: כך נשחרר אסירים בטחוניים יהודים
שר המשפטים: "להגביל כוח בית המשפט לפסול חוקים"
שר המשפטים: שוקדים על חוק שיעצור הדלפות מחקירה

(עדכון ראשון: 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully