וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במערכת המשפט חשוד שדרס למוות הולך רגל

שלומי גבאי

31.8.2014 / 0:06

יחזקאל אליאס מנסור, תושב חיפה בן 65, נדרס אתמול כשעסק בפעילות ספורטיבית בשדרות אבא חושי בחיפה. החשד: מאחורי ההגה ברכב הפוגע ישבה דמות משפטית בכירה. החקירה נמשכת

גבר כבן 40 נהרג מפגיעת מכונית כשירד לתקן גלגל בכביש 1 לכיוון ירושלים. 20 בדצמבר 2013. יותם רונן
תחילה התקשתה המשטרה לזהות את ההרוג משום שעסק בספורט ולא נשא תעודה מזהה/יותם רונן

יחזקאל אליאס מנסור, תושב חיפה בן 65, נדרס למוות אתמול (שבת) סמוך ל-10:30 בשדרות אבא חושי בעיר, בסמוך לכניסה לשכונת רמת אלמוגי. צוות טיפול נמרץ של מד"א שהוזעק למקום עשה בו פעולות החייאה ממושכות, אך בסופן נקבע מותו. המשטרה עיכבה במקום התאונה את הנהג החשוד בפגיעה, דמות בכירה במערכת המשפט. נסיבות התאונה עדיין נחקרות.

בדקות שאחרי התאונה התקשתה המשטרה לזהות את ההרוג, שכן הוא נהרג בשעה שעסק בפעילות ספורטיבית ולא נשא תעודה מזהה. לאחר שזוהה נמסרה הודעה למשפחתו. הוא ייטמן הלילה בבית העלמין בחיפה.

בתאונה אחרת שאירעה לפנות בוקר בצומת רמת ישי שבצפון נפצעה בינוני צעירה בת 18, תושבת קיבוץ בעמק יזרעאל, כשכלי רכב פגע בה בשעה שחצתה את הכביש. הנהג הפוגע נמלט מהמקום. הפצועה פונתה לבית החולים רמב"ם בחיפה, והמשטרה מחפשת אחר הנהג ומבקשת את עזרת הציבור בכך.

אתמול מתה מפצעיה ניקול רמירז, בת 14 מרמלה, שנפצעה אנושות ביום חמישי בתאונת "פגע וברח" בעירה. המשטרה מנהלת מצוד אחר הנהג, והיא קראה לו להסגיר את עצמו. אילמר לוי, סבתה של רמירז, אמרה לוואלה! חדשות: "היא חצתה את הכביש. האוטו הראשון נעצר, אבל האוטו שהיה לידו המשיך לנסוע ופגע בה. הוא לא כיבד את מעבר החציה, דרס אותה וברח. הוא העיף אותה למרחק של 20 מטר".

עוד בוואלה! חדשות:
מחיר הלחימה: קיצוץ של יותר מחצי מיליארד בחינוך
עשרות רכבי מורדים צרים על הפיליפינים מכוח האו"ם בגולן
דאעש הוציאו להורג חייל לבנוני, חבריו מתחננים על נפשם

(עדכון ראשון: 23:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully