וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר עיני: "לעובדים הסוציאליים מגיע כל שקל"

יו"ר ההסתדרות קרא לשר האוצר ולשר הרווחה לנסות להגיע להסכמות בדבר התוספת לשכרם של העובדים הסוציאליים בטרם השביתה. "תביעותיהם מוצדקות"

יושב ראש ההסתדרות, עופר עיני קרא היום (חמישי) לשר האוצר יובל שטייניץ ולשר הרווחה, משה כחלון להיפגש עוד הערב בניסיון להגיע להסכמות על תביעותיהם של העובדים הסוציאליים לתוספת שכר.

בראיון לגלי צה"ל מוקדם יותר הבוקר אמר עיני כי ה"תביעות של העובדים הסוציאליים מוצדקות כיוון שהם מקבלים את המשכורות הזעומות ביותר במשק". לדבריו, "התביעות שלהם ברורות ומגיע להם כל שקל בתביעה שלהם. במקום שנגיע למצב שתהיה שביתה, שר האוצר צריך לכנס ישיבה איתי, עם שר הרווחה ועם יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים, איציק פרי ואם צריך נשב כל הלילה כדי להגיע להסכמה".

שר הרווחה משה כחלון הביע את תמיכתו במאבקם של העובדים הסוציאליים, אך התנגד לשביתה המתוכננת. "אני תומך במאבק של העובדים הסוציאליים אבל איני תומך בשביתה. שביתה היא אמצעי ולא מטרה".

יצוין כי מזה כחצי שנה מתנהלים מגעים בין האיגוד למשרד האוצר וכי אתמול נכשלה הפגישה האחרונה בין הצדדים. האיגוד צפוי לפתוח ביום ראשון בשביתה כללית ללא הגבלת זמן, שתשתק את שירותי הרווחה, ועתידה לפגוע בכל משפחה חמישית בישראל. משמעות השביתה היא שקציני מבחן לא יגישו תקצירים לבתי המשפט, הוועדות להפסקת הריון לא יפעלו וכך גם מרכזי הקשר בהם פוגשים הורים גרושים את ילדיהם.

לטענתם האיגוד, תלוש המשכורת הממוצע של עובד סוציאלי מסתכם ב-5,000 שקלים ומכאן דרישתם לתוספת שכר של עשרות אחוזים. בנוסף, הם תובעים להחיל את הסכם השכר החדש שייחתם גם על העובדים הסוציאליים במגזר הפרטי, שמשתכרים שכר נמוך עוד יותר משכרם של אלה במגזר הציבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully