וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: להפסיק מיד המריבה בצמרת מערכת הביטחון

נשיא המדינה התייחס לראשונה לחילופי ההאשמות בין בכירי מערכת הביטחון. לדבריו, "דווקא עכשיו כשהכל בוער סביבנו, צריך להתעשת ולהפסיק את הוויכוחים הפוגעים בכולנו"

לשכת העיתונות הממשלתית

(צילום: לע"מ, עריכה: דורון שטיין)

"המריבה והסערה בצמרת מערכת הביטחון חייבת להיפסק ומיד. כל המפקדים צריכים להפסיק את הופעותיהם התקשורתיות ולעבור לדממת אלחוט מיידית לטובת צה"ל ולטובת המדינה". כך אמר בצהריים (חמישי) נשיא המדינה שמעון פרס.

בביקור מיוחד שערך ביחידה ללחימה בטרור (הימ"מ), אמר פרס: "כל המפקדים צריכים להפסיק את הופעותיהם התקשורתיות ולעבור לדממת אלחוט מיידית לטובת צה"ל ולטובת המדינה. אני מכיר את כל המפקדים וכחבר וידיד אני שב ומבקש, דווקא עכשיו כשהכל בוער סביבנו להתעשת ולהפסיק את הוויכוחים הפוגעים בכולנו. זהו רצון העם, זהו רצונם של המפקדים והחיילים בשטח".

ביקור נשיא המדינה שמעון פרס בימ"מ. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
פרס במהלך ביקורו בימ"מ, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

מוקדם יותר היום תקפו גורמים בצה"ל את שר הביטחון אהוד ברק, בעקבות דבריו אמש לפיהם כהונתו של גבי אשכנזי כרמטכ"ל לא תוארך בשל שיקולים אתיים ונורמטיביים. לדברי הגורמים, "ברק פשוט רומס את הכבוד של אשכנזי, שהוא עדיין המפקד של הצבא, הוא מנסה להשפיל ולדרוך עליו בכל דרך".

"אם אשכנזי לא מתאים לתפקיד אז מדוע שר הביטחון נתן לו לשמש בתפקיד עד עכשיו?", אמר קצין בכיר. "שר ביטחון לא רק צריך, אלא חייב לגבות את הרמטכ"ל, ולא תקוף אותו בכל הזדמנות. המצב הביטחוני בדרום לא ברור, יש לנו אויבים משלנו מבחוץ, לא ברור מי יהיה הרמטכ"ל, אז זה הזמן להשפיל את אשכנזי בראיון לטלוויזיה? יום שבו שר ביטחון אומר שרמטכ"ל לא מתאים מבחינה אתית ונורמטיבית לכהן בתפקיד הוא יום עצוב. למה אי אפשר לתת למפקד הצבא לסיים את תפקידו בצורה מכובדת?", הוסיף. קצין אחר אמר על האירועים כי "שכחו שמנהלים פה צבא ולא גן ילדים".

ביקור נשיא המדינה שמעון פרס בימ"מ. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
"כל המפקדים צריכים להפסיק את הופעותיהם התקשורתיות"/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום
  • עוד באותו נושא:
  • שמעון פרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully