וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שהכרמל בער: ליברמן שיחק טניס

שר החוץ אביגדור ליברמן ניצל את שעות הבוקר בשבת, בזמן שהאש השתוללה בכרמל, למשחק טניס בבית מלון בירושלים. דוברו של ליברמן: "לכל אורך השריפה המשיך השר לנהל את עבודת משרד החוץ, הפרסום קנטרני"

בוקר יום שבת האחרון. בכרמל נלחמים כבר יממה וחצי בלהבות הקטלניות, מטוסי סיוע מהעולם מתחילים בניסיונות לעצור את שריפת הענק שגבתה את חייהם של עשרות בני אדם.

בדיוק באותה השעה מגיע למלון יוקרה בירושלים שר החוץ אביגדור ליברמן. למרות הצהרת ראש הממשלה נתניהו כי מדובר ב"שריפה בסדר גודל בינלאומי", ליברמן עולה על מגרש הטניס ומתפנה לשעה וחצי של משחק. למערכת וואלה! חדשות נודע כי כבר ביום שישי, בעוד המשבר בעיצומו, התקשרו מלשכת ליברמן כדי לתאם את המגרש.

בלשכת ליברמן מאשרים את הפרסום אבל כלל לא מתרגשים מהתנהלותו של השר. "לכל אורך התמשכות השריפה המשיך השר ליברמן לנהל את עבודת משרד החוץ שכללה, בין היתר, אלפי שיחות עם גורמים זרים באמצעות השגרירים ונציגויות ישראל בחו"ל ואנשי המטה בארץ ופעולות מול הגורמים הזרים בארץ". בלשכה מדגישים עוד כי "גם במוצאי שבת הגיע השר ליברמן למשרד החוץ והמשיך בעבודתו בענין השריפה יחד עם מנכ"ל המשרד. בנוסף, השתתף השר ליברמן בישיבת הקבינט המיוחדת ביום שישי ובישיבת הממשלה היום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully