וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרס, הזוועה והקניות: רשמים מחנוכת H&M

בזמן שבאוניברסיטת ת"א המתין הקהל במתח לדברי סגן נשיא ארה"ב שנאם במקום, אירוע אחר, משמעותי בהרבה, התקיים בעיר - פתיחת החנות הראשונה של רשת H&M בקניון עזריאלי

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: רן צימט)

חודשים של ציפייה מתוחה וכסיסת ציפורניים היסטרית הסתיימו היום (חמישי) עם פתיחתה הרשמית של החנות הראשונה בישראל של רשת אופנת ההמונים H&M. ואכן, מהתמונות שהגיעו מהזירה בקניון עזריאלי נדמה היה שרעידת האדמה בהאיטי לא הסתיימה ומעשי הביזה והשוד נמשכים בעוד עשרות נשים גברים וחיילות הסתערו על מדפי החנות העמוסים בכל טוב.

"כולם ידעו שבשעה 11:00 ייפתחו שערי החנות ומשעה שש בבוקר החלו להשתרך תורים ארוכים מחוץ לחנות", סיפרה אירנה שלמור, דוברת הרשת. לשאלת וואלה! חדשות לפשר הלחץ והצפיפות הרבה שאפיינו את הפתיחה השיבה שלמור כי "מדובר בחגיגה של קניות שאנשים המתינו לה זמן רב. אנשים רצו בפנים וזה נראה צפוף ואחרי שעה הכול נרגע". היא הוסיפה כי הקונים המאושרים שבו לביתם כשהם עמוסים בקניות ו"הבעיה היחידה שהיתה היא מה להשאיר על הקולב ומה לקחת".

גם בקבוצת קניון עזריאלי הגדירו את האירוע כמוצלח ביותר, והדגישו כי לא זכורה פתיחת חנות שזכתה להתעניינות – תקשורתית וצרכנית – כה רבה. "הקניון נערך עם אבטחה מוגברת. בסך הכול הסדר נשמר והלקוחות נכנסו בצורה מסודרת לחנות", נמסר מהקבוצה. "עד שעות הצהריים עברו בחנות כ-6,000 איש ועד לשעות הערב ההערכה היא שהמספר יעלה ל-15,000", מסרו בהנהלת הקניון.

דבר ידוע הוא שחיילי צה"ל רבים המשרתים בבסיס הקריה הסמוך לקניון נוהגים לבלות בו ולערוך בו קניות. ואכן, מספר החיילות הרב שנכח בפתיחה הגדולה, הוכיח שאפשר לישון בשקט – יש מי ששומר עלינו. כשביקשנו מדובר צה"ל להתייחס לעובדה שלפי הערכה גסה כמחצית מהנוכחים באירוע היו חיילות, השיבו כי "אין בכוונתנו להתייחס לטענות מסוג זה".

  • עוד באותו נושא:
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully