וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-זהאר: "לא נסגרה הדלת על עסקת שליט"

משלחת חמאס חזרה לרצועת עזה לאחר שקיימה דיונים במצרים על עסקת שליט. בכיר חמאס מחמוד א-זהאר אמר כי "הדיונים והשיחות ממשיכים בחמאס למרות שיש לנו כמה הסתייגויות לגבי ההצעה הישראלית האחרונה"

משלחת חמאס חזרה לרצועת עזה ממצרים. בכיר חמאס מחמוד א-זהאר אמר היום (חמישי) כי השיחות העקיפות בין ישראל לחמאס לא הסתיימו וכי "לא נסגרה" הדלת על הסכם חילופי שבויים. א-זהאר אמר את הדברים לכתבים במהלך כניסתה של משלחת חמאס לרצועת עזה דרך מעבר רפיח. "חמאס לא סגר את הדרך להסכם שליט. הדיונים והשיחות ממשיכים בחמאס למרות שיש לנו כמה הסתייגויות לגבי ההצעה הישראלית האחרונה".

א-זהאר לא אמר האם חמאס העביר תשובה כלשהי למתווך הגרמני בקהיר, או האם היא תימסר לו בשלב מאוחר יותר ברצעות עזה. א-זהאר אמר כי המשלחת הפלסטינית דנה עם גורמים מצריים בעסקת שליט, הסכם פיוס פלסטיני וחומת הפלדה שמצרים בונה על גבול עזה. אמש דיווחו מקורות בחמאס כי המתווך הגרמני נמצא בקהיר וכי הוא ממתין לתשובתו הסופית של חמאס בנוגע לעסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט.

רופאים מצרפת בדקו את גלעד שליט. רויטרס
המחלוקת בין ישראל לחמאס מתמקדת ככל הנראה במספר אסירים בודדים/רויטרס

נמשכים הדיונים

המחלוקת בין ישראל לחמאס מתמקדת ככל הנראה במספר אסירים בודדים, מקורות בחמאס בדמשק מסרו כי ישראל מתבצרת בעמדתה שלא לשחרר מספר אסירים פלסטינים בכירים אותם דורשת התנועה במסגרת עסקת שליט. באתר האינטרנט הרשמי של חמאס נמסר כי מדובר בבכיר פתח מרואן ברגותי, במנהיג החזית העממית אחמד סעדאת ובשניים מבכירי הזרוע בצבאית של חמאס, ביניהם חאמד ועבדאללה ברגותי. ואולם, נמסר כי חמאס לא דחה לגמרי את ההצעה הישראלית וההתייעצויות בהנהגת התנועה יימשכו.

בתוך כך, מפקד מנגנון ביטחון הפנים הכפוף לממשלת חמאס ברצועת עזה טען כי הצליח לסכל ניסיון של השב"כ להגיע לחייל החטוף גלעד שליט הנמצא בשבי ברצועה. המפקד, אבו עבדאללה, סיפר לאתר "פאל-טיימס" כי אנשיו עצרו מספר פעילים לשעבר במנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית בעזה בחשד שאספו מידע עבור ישראל בנוגע למקום הימצאו של שליט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully